Tom Was Nominated for A Big Award

Našla som článok ktorý napísala Martha Sorren, ktorá Toma vo svojom článku pekne vychválila. Hlavne za jeho divadelnú rolu Coriolanus (dielo Shakespeara) za ktorú bol aj nominovaný na ocenie Theatre Awards za najlepší mužský herecký výkon. O tom som tu už písala.



Talent ako Tom Hiddleston je šokujúco nedostatočne cenený. Pravda vyhral pár Popcorn trofejí na Mtv Movie Awards za jeho prácu v Avengers, ale jeho herecké zručnosti si zaslúžia viac uznania. Teraz by to mohol zmeti, pretože je Tom Hiddleston nominovaný na Theater Awards za najpelší mužský herecký výkon. Ceremonial bude hosťovať London Evening Standard. Hiddleston bol nominovaný za svoju hlavnú rolu v Shakespearovskom diele Coriolanus.

Ďalši dvaja herci nominovaný v tejto kategórií sú Ben Miles, hviezda The Hollow Crown a Mark Strong, ktorý hral po boku Hiddlestona v reklame na Jaguara. (Som si istá, že Británia ma len 10 hercov a všetci sa poznajú).

Miles a Strong boli nepochybne úžasný vo sovjich hrách, ale Hiddleston si zaslúži tuto cenu viac. Nie každý herec by dokázal presedlať zo senzácie televíznej obrazovky na malú, živú scénu, ale Hiddleston to spravil tak, že to vyzerá jednoducho. Jeho práca v podceňovanej Shakespearovskej hre pritiahla každú noc dožadujúve sa davy. Bolo to dokonca aj natočené aby sa to mohlo vyslielať v amerických divadlách, pretože to chcelo vidieť mnoho ďalších ľudí.

Bola som jednou z tých ľudí, potom, čo som si pozrela Coriolanusa, Hiddleston získal nomináciu Theater Award. A určite si zaslúži vyhrať a to z nasledujúcich dóvodov.

JEHO PLAČÚCA SCÉNA BOLA VEĽKOLEPÁ
Mnoho hercov nedokáže plakať na povel, ale Hiddleston to robil skoro každý deň po celé mesiace. Ale nie len jeho slzy, cela jeho tvár vyjadrovala citi, hĺbku zúfalstva.


JEHO ROZSAH EMÓCIÍ BOL JEDINEČNÝ
Hiddleston mohol ísť zo vzlykajucej scény ku hnevu v ďalšej scéne. To si vyžaduje veľa zručnosti, ale on to robil bez problémov, pôsobilo to jednoducho.


NAOZAJ ZAŹRANÝ DO ROLE
Fakt, že sa rozhodol ukázal o hodiny pred tým, než ostatná herci, " mať čas na dokonalú rozcvičku a zahriatie hlasu." Len Hiddleston si dokáže dať domacu úlohu.


ROBIL VLASTNE AKOROBACIE
Hiddlestonove bojové scény z mečom boli reálne a dos často sčkončil na javisku na lopatkásch. Preto musel stráviť mnoho času cvičením a správným prevedením jeho kúskov, čo bolo pre Hiddlestona dôležité. " Mám taký úder, kedy vidíte herca lietajúceho pocelej obrazovku a vy viete, že to nie je skutočne herec ktorý spravil ten trik." povedal, keď hral Lokiho.


PRIBIL DR8MU/BALANCUJÚCA KOMÉDIA
Väčšina hry Coriolanus je pekne deprimujúca. Ale u tam aj vtipné momenty ktoré Hiddleston priviedol k dokonalosti. Ma scénu kde sa dramaticky zjavuje ďalšia osoba. Môžete povedať, že tam chce predviesť strašne šokované Coriolanuse, ale ten druhý je ako "Who are you ?" A Hiddlestonova "I'm done with this bulls****" tvár je úžasný.


Ja by som ho ocenela len za ten samotný výraz. Len si robím srandu, ale naozaj zaslúžil si status nalepšieho herca ktorý dostl 30. novebra na Mtv kde získal Popcornovú trofe,j to je super ale Hiddlestonov talen si zaslúži prestýžnejšie ocenenie. Nikto si nezaslúži ocenie od Theater award viac ako on.

Komentáre

Obľúbené príspevky