Lucy

Tento film mi poradila moja drahá sestrička aby som si ho pozrela, že sa mi bude páčiť. A mala pravdu. Je to úžasný film a určite by som odporučila si ho pozrieť každému. Dívala som sa na to s veľkým nadšením.

V hlavnej úlohe Scarlett Johansson ktorá je vynikajúca herečka, dáva predpoklad dobrého filmu. Zvládla svoju úlohu bravúrne a s prehľadom. Zaujímave na filme je aj prostredie kde sa to odohráva. To miesto je Čína kde inde by toto mohli aj vymyslieť :D :D :D :D ako tam.
Je to sci-fi ale nie v tom pravom slova zmysle, že si predtavite niejakú vzdialenú budúcnosť alebo ako Stars Wars kde sa odohrávajú bitky niekde vo vesmíre. Pozeráte sa na sci-fi aj nie.

Z jedneho hlúpeho dievčaťa ktoré zaujímala len párty sa z nej doslova z minúty na minútu stala super žena alebo nadčlovek ktorý dokáže všetko ovládnuť svojou mysľou.


Vo filme bolo aj niekoľko vtipnych chvíľok ktoré tomu ale vôbec neublížili prave naopak. Nenudila som sa pri pozeraní a nedočkavo čakala čo bude nasledovať ďalej a ďalej. Bolo zaujímavé pozerať ako sa postupom času vo filme vyvíja a zdokonaľuje. Naj bolo pre mňa koniec filmu ako tým vedcom ukázala ako vzniklo všetko od počiatku, všetky veci ktoré poznáme, mestá, krajiny, Zem a nakoniec aj vesmír. Úžasné spracovanie. Všetky efekty a grafika juuuuj som z toho nadšená.

Cha bolo by to dosť zaujímave keby sa to naozaj stalo :D :D :D :D ale to je už moja fantázia.


niečo málo o filme

USA názov: Lucy
CZ názov: Lucy
Žáner: Akčný / Sci-Fi
Rok: 2014
Dĺžka: 90 min

Réžia: Luc Besson
Scenár: Luc Besson
Kamera: Thierry Arbogast
Hudba: Eric Serra
Hrajú: Scarlett Johansson, Morgan Freeman, Min-sik Choi, Amr Waked, Analeigh Tipton, Johan Philip Asbæk, Mason Lee, Claire Tran, Frédéric Chau


obsah

Lucy je typická "blbá" blondína, čo sa vždy zamiluje do toho najväčšieho ksindla v okolí. Ten posledný ju práve zaplietol do obchodu s drogami, ktorý riadi všetkého schopný pán Jang (Choi Min Sik z kultového Oldboye). Než sa stačí poriadne rozhliadnuť, má v bruchu zašitý balíček obsahujúci extrémne silnú syntetickou drogu, ktorý má prepašovať do Európy, ak chce prežiť. Nešťastná náhoda alebo skôr brutalita strážcov, ktorí ju majú strážiť pred odletom, zapríčiní, že sa zásielka roztrhne a jej obsah sa začne vstrebávať do Lucyiina tela. že sa jedná o naozaj výnimočný "matroš", zistí skoro, keď bleskurýchlo zlikviduje všetky strážcu a utečie na slobodu. Vo všetkých smeroch je zrazu oveľa silnejší, oveľa viac vníma, rýchlejšie uvažuje, dokonca si osvojuje nadľudské schopnosti. Môže za to práve tá neznáma substancia, ktorá výrazne zvýšila percento využitia jej mozgovej kapacity. Toto číslo navyše stále rastie a Lucy si uvedomuje, že z daru by sa mohla stať smrteľná hrozba. Vyhľadá preto profesora Normana (Morgan Freeman), najväčšieho odborníka na ľudský mozog, aby jej skúsil pomôcť. V pätách má však Janga a jeho zabijakmi, ktorí nechcú o svoju kuriérky za žiadnu cenu prísť.

Komentáre

Obľúbené príspevky