Sudca

Tak konečne som pridala niečo aj do tejto rubriky. A dala som ju tu preto keď nastane situácia, že tu nebudem mať čo dať tak aby tu niečo bolo.

Na tento film som sa tešila od kedy som ho videla u nás na plagáte. Do vtedy som ani netušila, že Robert natáča tento film. Tak som si povedala, ťe ma aspoň obišli tie stresy na čakanie. Mýlila som sa a to dos,ť pokiaľ to niekto dal na net na stiahnnutie ... och tak som sa načakala. Ale o tomto tu teraz nebudem kecať. To vás určute nezaujíma.

Hneď ako som si ho stiahla išla som ho pozerať a som rada, že ma pri tom nikto nevirušoval. Inak by dopadol fakt zle. Neznášam keď začnem pozerať film a práve vtedy každý o domňa niečo potrebuje. Pri tomto filme by som bola riadne nasraná. Zabíjala by som. Ale nie ríbám si srandu :DDDDD. Len trošku :).

Celý film sa mi páčil od začiatku až do konca. Asi by som tomu nič nevitkla. Perfektné obsanie filmu ako Robert Downey Jr., Robert Duvall, Vera Farmiga, Vincent D'Onofrio to je už niečo. Sú to obrovske star ktoré ľudi pritahnú k tomúto filmu. A celkovo by stačilo aj keby tam boli len obaja Robertovia :).

Film je precítený emóciou ktorej tam hlavný aktéry majú na rozdávanie. Ano je tam veľa drámy aj tak je to mýslené ale film obsahuje niekoľko vtipných scéno ktoré to celé oživia. A pravdaže sa všetky väčšinou točia okolo
Robert. Zvládol svoju úlohu dokonale konečne po dlhom čase si zahrál niečo vážnejšie a oddýchol si od Iron Mana. Žrala som mu tam všetko a hlavne tie smutné scény pri ktorých som skoro revala PlačícíPlačícíaj ja musím sa priznať. Zlza bola von do pr... Ale nebolo to zas uplakané bolo aj veselo aj niekoľko sexy scéno s ním :D. S Roberto :DDDD ako inak :).

Moja obľúbená scénka je ako si tak ide na bicylki, ruky roztiahnuté, všetko necháva za sebou a na nič nechce myslieť. Užíva si jaznu a naráz boom. A už leží v prachu roziahnutý ako žaba na ceste :DDDDDD. Bolo to vtipné ale nezávidela som mu to určite.



niečo málo o filme

USA názov: Judge, The
CZ názov Soudce
Žáner: dráma
Rok: 2014
Dĺžka: 142 min

Réžia: David Dobkin
Scenár: Bill Dubuque, Nick Schenk
Kamera: Janusz Kamiński
Hudba: Thomas Newman
Hrajú: Robert Downey Jr., Robert Duvall, Vera Farmiga, Vincent D'Onofrio, Dax Shepard, Billy Bob Thornton, Melissa Leo, Leighton Meester, Jeremy Strong, Sarah Lancaster, David Krumholtz, Ian Nelson, Emmalyn Anderson, Emma Tremblay, Matt Ried

obsah

Robert Downey Jr. hrá vo filme právnika Hanka Palmera, ktorý sa z veľkomesta vracia domov, kde prežil detstvo a kde je jeho odcudzený otec, malomestský sudca (Duvall), podozrivý zo spáchania vraždy. Palmer sa rozhodne zistiť pravdu a v priebehu pátrania obnovuje spojenie s rodinou, od ktorej pred rokmi odišiel.

Komentáre

Obľúbené príspevky