Dracula: Neznáma legenda

Tak tento článoček bude ako ste si dobre všimli o filme Drakula: Neznáma legenda. Mala som z toho zmiešané pocity poviem narovinu. Hneď ako som sa o tom dozvedela mala som veľké očakávania a tešila sa na nové spracovanie Drakulu. Čo ma trochu sklamalo bolo to, že do filmu nedali viac originality a niečo nové.

Ako som si to pustila a pozerala napadlo ma to je ale podraz a klamstvo takto dobre a pekne určite Vlad nevyzeral :DDDD. Ako neštudovala som ho ale určite nebol taký krásavec ako tam vymódili Luka. To bolo prvé čo ma hneď na začiatku pozerania napadlo.
Začalo to trochu tak z ostra a dosť brutálne ako chlapec začal rozprávať o Vladovom dospievaní a ako vlastne k tomu menu prišiel. Tak to ma zaujalo. No potom bol skok a už ho ukazovali ako milujúceho otca, manžela a dobrého a múdreho princa. Trochu mi prišlo prehnané ako mala jeho žena červené pery a celkovo ako vyzeralá, dosť načančaná nato v akej dobe žili. No ale neva to nie je až tak hrozné.
Však toto pokľudné obdobie nemalo trvať dlho. Zmenilo sa to po žiadosti tureckého kráľa ktorý chcel jeho syna aby z neho vychoval svojho vojaka. No do toho zasiahla Vladova žena a on bol z toho v prdeli tak sa tomu postavil a rozhodol sa. Bola to pekná srdcervúca scéna kde sa lúčil so synom ale na poslednú chvíľu si to rozmyslí a vy pozeráte a turecký vojak nemá ruky. WTF? :O . O ďalšiu sekundu už je celá skupina mŕtva tak táto scéna sa mi páčila. No a vďaka tomu vyvolali vojnu. No paráda. Ale nemali šancu ju vyhrať.


Vlad sa teda rozhodol, že požiada o pomoc monštrum, ktoré vyzeralo ako fakt stašidelný upír ktorého by ste sa báli, to sa mi tiež opáčilo. Dobrý strašidelný vzhľad nie ako tých upírov ktorých ste videli vo filmoch poslednú dobu.
To ako sa štveral za ním po tej smrteľne strmej hore tak to určite ani náhodou to by nezvládol to bolo trochu prehnané. Prišiel za ním a to už poznate z každého filmu napil sa jeho krvy aby sa premenil a tak záskal jeho silu. Potom to vyzeral nádejne, že to zvládne a porazí ich ale šlo to dole vodou. A ja som si hovorila stálo ti to zato ha ?
Držala som mu palce aby odolal nutkaniu napiť sa krvy a premenil sa naspäť na človeka a fakt som verila, že sa mu to podarí ale sklamanie. Nakoniec dostal čo chcel a za čo bojoval.

Niektore scéni boli predvídateĺné a to ma mrzelo ale čo ma prekvapilo bolo to, že sa dokázal premeniť na kŕdeľ netopierov. To uť dlho nebolo použité v žadnom filme. A potom, že dokázal ovládať počasie. To bolo tiež dobé :D . Efekty vo filme boli dobre prepracované a neprišlo mi to, že by to nebolo skutočné. To chválim.

Koniec ma trochu zaskočil ako sme sa preniesli do modernej doby a zase tam stretol svoju lásku, ženu ktorá mu umrela. A ako sa volala ? Skúste si typnúť. Mína. Mne to prišlo, že si týmto nechali ešte zadne vrátka na pokračovanie. A ešte aj komentár toho starého upíra, že hra sa môže začať. tak som zvedavá či to nechajú tak alebo ešte niečo bude.

niečo málo o filme

USA názov: Dracula Untold
CZ názov: Drákula: Neznámá legenda
USA názov? Dracula Year Zero (neoficiálny názov)
Žáner:Fantasy / Drama / Akční / Válečný
Rok: 2014
Dĺžka: 92 min

Réžia: Gary Shore
Scenár: Matt Sazama, Burk Sharpless
Kamera: John Schwartzman
Hudba: Ramin Djawadi
Hrajú: Luke Evans, Dominic Cooper, Sarah Gadon, Zach McGowan, Paul Kaye, Art Parkinson, Charles Dance, Dilan Gwyn, William Houston, Ronan Vibert, Noah Huntley, Thor Kristjansson, Ferdinand Kingsley, Arkie Reece, Jakub Gierszał


obsah

Než sa stal Drakulom, bol Vladom III., Vládcom malé zemičky menom Transylvánie, ktorá sa krčila v tieni mocnej osmanskej ríše. Dobre vedel, že akýkoľvek odpor proti silnému susedovi by znamenal jeho koniec. Keď ho však sultán "požiada", aby mu poslal tisíc chlapcov vrátane jeho vlastného syna čoby čerstvé regrútov do armády, rozhodne sa neposlúchnuť. Aby porazil zlo a odvrátil nevyhnutné, spojí sa so zlom oveľa väčším. Stane sa Drakulom. Nezničiteľným démonom, ktorý je schopný porážať obrovská vojská, ale ktorý zároveň stráca tie, ktoré svojím zúfalým aktom zachránil. Svoje najbližšie.

Komentáre

Obľúbené príspevky