Hobit: Bitka piatich armád

Tak konečne som si pozrela temto film a dokopala sa k recenzii. No skôr k myšlienka a dojmom, ja svoje bla bla k filmo nepovažujem až za recenzie. Tešila som sa ako malé decko na Vianoce keď som to spustila. Mimochodom som to začala pozerať až o polnoci čo nebolo veľmi dobrý nápad keď to malo dve hodiny aj niečo :DDDDD. Hudba bola nieked dosť hlasná a zase hovotili ticho.

Hneď od začiarku to nabralo rýchli spád ako drak zaútočil na mestečko a každý utekal ako mu len nohy stačli. No skor ich lodky. Okrem jedného nášho statočného Barda ktorý po ťažkostiach skolil draka a tak všetkých zachránil od zlého. Len zatiaľ.

Zároveň sa odohrávaal dramaticka scéna s Gandalfom a Galadriel ktorá mu prišla pomôcť spolu s Sarumanom a Elrondom. Tak v tejto scéne bola Cate Blanchett skvostná, žrala som jej všetko aka bola hrôzostrašná ale zároveň čistá. Bola jednoduchu úžasná aj keď si tam toho veľa nezahrala. Ohromilo ma to.


Čo ma na začiatku trochu sklamalo bolo ako náhle Thorin získal zlato stalo sa mu to isté ako jeho deduľovi. V tedy som si pomyslela och do predele to nemyslia ako vážne. Aj on ? Do toho ešte Thranduil a s tou jeho hrdosťou a pýchou chcel získať naspäť tie svoje šutre. To situácii zase veľmi nepomohlo. Len som si hovorila do p... chlapci to ako fak ? To sa musite mláti aj medzi sebou ? Čo by som chcela od takých dvoh hrdých kráľov. To by bolo skôr čudné keby nie.
Nakoniec ako vždy Bilbo všetko zachránil no ... dopomohol k tomu aby sa Thorin pamätal a pomohol svojim bratom a spolubojovnákom proti šktarom, ktorý na nich počas toho útočili. Ja som len čučala koľko ich tam je a mala strach že sa ty tvrdohlavci nepohodnú a bude im ááááámen.
Začala sa ale poriadný masaker, všetko sa bilo hlava nehlava všade. No najlepší bol Alfrid ako ten ma pobavil keď sa zo strachu prezliekol do ženských šiat. Naozaj bol na smiech. Zaslúžil by si ísť do prevej línie och.

Najkrajšia ale zároveň aj najsmutnejšia scéna bola ako bok po boku bojovali Kili a Tuariel. To ako jeden druhého chránili. Ale to bolo pochopiteľné. Naráz prišiel jeden moment a Kili bol mŕtvy. To som mala oči otvorene dokorán. WTF to nie to nie. A nakoniec ako ho Tauriel držala v náručí a plaka ... bolo my to tak ľúto a smutno z toho :((((((.

Teraz prejdeme k pasáži s Thorinom a Bledým škratom. Konečne sa k sebe dostali a nastal boj. Na môj vkus ho Thorin dostal dosť rýchlo a Bledý škrat skončil pod ľadom. To ako naozaj ? Takto to medzi nimi skončí, že on ostane podľadom ? Tak to teda nie! Ako bola som rada, že ho dostal ale tak obyčajne ? Rýchlo ma vyviedli z omylu. Prišlo prekvapenie škrat sa z pod ľadu dostal a nakoniec zabil Thorina. To bol pre mňa trochú malí šok. Nemyslela som si, že umrie.

Nakoniec čo ma potešilo Thranduil ma tiež nejaké city wohohohohoho tak to som teda nečakala. Bola to scénka pri konci filmu to ako sa prihováral Legolasovi. Tak to mi spravilo radosť ale poriadnu. A ešte tá časť s Tauriel ako jej povedal, že to čo cíti nie je skutočné. Grrrr mala som chuť dať po hube. Ako bol hnusný v takej situácii ??!!!! Ale nakoniec si polepšil a povedal pravý opak to ju muselo určite zaskočiť. To aj mňa :)))). Veľký kráľ elfov vzal niečo späť to ju muselo šokovať.

Tak to bol ale výlev mno. Ale užila som si to :D.


niečo málo o filme

USA názov: The Hobbit: The Battle of the Five Armies
CZ názov Hobit: Bitva pěti armád
USA The Hobbit: There and Back Again (neoficiálny názov)
Žáner: Dobrodružný / Fantasy
Rok: 2014
Dĺžka: 144 min

Réžia: Peter Jackson
Predloha: John Ronald Reuel Tolkien (kniha)
Scenár: Fran Walsh, Philippa Boyens, Peter Jackson, Guillerm ... (viac)
Kamera: Andrew Lesnie
Hudba: Howard Shore
Hrajú: Martin Freeman, Ian McKellen, Richard Armitage, Luke Evans, Evangeline Lilly, Orlando Bloom, Hugo Weaving, Cate Blanchett, Christopher Lee, Benedict Cumberbatch, Lee Pace, Manu Bennett, Billy Connolly, Aidan Turner, Ian Holm, Mikael Persbrandt, James Nesbitt, Bret McKenzie, Graham McTavish, Stephen Fry, Sylvester McCoy,


obsah

"Hobit: Bitka piatich armád" uzatvára epické dobrodružstvo Bilba, Thorin Dubbin a skupiny trpaslíkov. Keď sa im v boji proti drakovi Šmak podarilo dobyť späť svoju vlasť, nechtiac vypustili do sveta smrtiacu silu. Rozzúrený Šmak DSTI svoj spaľujúci hnev na bezbranné muža, ženy a deti v jazernom meste. Thorinovu posadnutosť hromadením znovu nadobudnutého pokladu, ktorému aj napriek Bilbova snahu obetuje priateľstva i česť, doženie Hobita k zúfalému a nebezpečnému rozhodnutie. Ale ešte väčšie nebezpečenstvo ich čaká. Sauron, o ktorého krokoch nikto okrem čarodejníka Gandalfa nič netuší , tajne vyslal obrovskú armádu Škřiatkov, aby zaútočila na Osamelú horu. s tým, ako sa sťahujú mračná stupňujúceho sa konfliktu, sú Trpaslíci, Elfovia a Ľudia postavení pred voľbu, či sa zjednotí či budú zničení. Budúcnosť Stredozeme visí na vlásku a v epickej bitke piatich armád bojuje Bilbo o život svoj i svojich priateľov.

Komentáre

Obľúbené príspevky