Spievajúci detektív

Ako je to na hovno všade okolo Toma je ticho a nič sa nešustne a nemam čo dávať na blog. Dúfam, že sa to konečne v blízkej dobe zmení. Tak ma neukameňujte za to, že tu dávam filmy. Ďakujeeem.

Je to naozaj ale naozaj šialeý film. Kričí až vrieska to na vás zo všetkých strán. Je to fak poriadná mela či sa to týk žánrou ktoré su tam použité alebo deja. Ale ja takéto veci raaaaada tak som si to hneď išla pozrieť. No hneď ako hneď. Pokiaľ som ho pravdaže nestiahla s tým mojím úžasne rýchlym internetom.

Je to sexuálne frustrovaný spisovateľ s hrozne hnusnou chorobou a to lupenkou. Je to poriadný hnus ktorý ma po celom tele. Vyzeral hrozne a bolo to ble ble ble... ale jaaa viem patrilo to k tomu.

A tie muzikálove čísla čo boli počas filmu dobre fáj aj na tých som sa zasmiala ale niekedy to bolo až príliš. Od niekrotých mohli upustiť. Spravili by lepšie. Bola to sranda pozerať. Najšialenejší film čo som kedy videla.


Jeho ženu som strašne ľutovala na to ako jej strašne nadával no hrôza a ako ju osočoval všetkými možnými pôsobmi. Dával jej dosť nevhodné otázky za ktoré by sa každá žena nasrala, pobalila a odišla od neho čo najďalej len aby ho menusela nikdy stretnúť. Nemal žiadne zábrany po nej kričať na plne ústa v nemocničnej izbe. Ale ona ho aj napriek tomu milovala a starala sa oňho. Ale na druhej strane sa mu to musí odpustiť keď bol taký chorý mal horúčku pre ktorú mal halucinácie. Ale aj tak to bol poriadný masaker.

Naj veta od detektíva bola pre mňa " Mám pravdu alebo mám pravdu?" och tak to má pobavilo vždy keď to povedal :D . A ako sa u toho sebavedome tváril.

Neviem ale role takýchto týpkov Robertovi ide dobre zahrať :DDDDDDDDDDDD čím to asi bude. Musím ešte povedať, že takto blečený nevizeral ale vôbec zle :).


niečo málo o filme

USA názov: Singing Detective, The
CZ názov. Spievajúci detektív
CZ názov. Detektív
Žáner: Muzikál / Mysteriózny / Komedie / Krimi
Rok: 2003
Dĺžka: 109 min

Réžia: Keith Gordon
Hrajú: Robert Downey Jr., Robin Wright, Mel Gibson, Jon Polito, Carla Gugino, Saul rubín, Alfre Woodard, Eddie Jones, Amy Aquino, David Denman, Sandahl Bergman, Katie Holmes, Jeremy Northam, Adrien Brody, Eva Jeníčková, David Dorfman, Andy Umberger, Sandra Plazinic, Alec Puro, Richard DORTON, Rusty Nelson, Sheldon Robins


Obsah

Spisovateľ Dan Dark je chorý a musí nejaký čas stráviť v nemocnici. Na lôžku sa mu však v horúčkach začne odvíjať dej jeho prvej knihy. V halucináciách vidí muzikálové čísla ako skutočná. Sám sa stáva hlavným hrdinom - detektívom - a so zaujatím vyšetruje záhadnú vraždu prostitútky v Los Angeles 50.rokov.

Komentáre

Obľúbené príspevky