Tag: The Hobbit movies


Taak po sto rokoch robím nejaký Tag a našla som ho na blogu Janiss a tak som si povedala, že ho spravím keď budem mať čas. No a teraz tu nie sú žiadne novinky a tak som sa rozhodla si ho spraviť.

1. Byla jsi na všech filmech v kině?
Nie nevola som nie žeby som bola pohodlný typ. Poviem pravdu nebola som ani na jednom vštko som si pozrala na nete alebo stiahla. Prečo ? Lebo ne sa do kina samej nechce a z mojich kamošiek/ov tam nik nechcel.


2. Film nebo kniha?
Tak ja a kniha nooo. Mám rada filmy poviem otvorenie vac ako knihy. No teraz si memyslite, že som žiadnu knihu neprečítala.

3. Nejoblíbenější díl?
Noo tak jednoznačne ta podledná mám rada veľke scény a boli tam mojí obľubený elfovia. Nie že by v dvojke a jedničke neboli ale ta posletná je topka.

4. Jaká by si chtěla být rasa?
No jednoznačne elf a to už od malička. Jednoznačne a nič iné.

5. Kdyby sis měla vybrat, vedle kterého trpaslíka se ráno probudíš, který by to byl?
Tak no buť Fili alebo Kili no čo si budeme klamať ostatný nič moc.

6. Originál nebo dabing?
No tak ako originál je lepší bez debat ale zase super duper po anglicky neviem a Bohu ďakujem za titulky. Ale zase keď sa mi nechce a chcem si oddýchnuť tak aj dabing ale nie slovenský to nie.

7. Frodo nebo Bilbo?
Bilbo neviem prečo ale Bilbo.

8. Zbraň, kterou by jsi používala?
Tak asi luk a šíp to ma vždy lákalo.

9. Nejméně oblíbená postava
No nad tám som pravdu povediac ani nerozmýšľala ale asi najviac ni tam liezol krkom bol starosta inak ako neviem koho by som označila no on bol poriadný podliak a hlavne v 3 aj keď si tam toho nezahral veľa.

10. Shipuješ někoho?
K tomuto prichádzam polami na chuť aj z tohto fandomu ale neviem Thranduila a je to celkom jedno s kým.

11. Pán Prstenů nebo Hobit?
Tak to nebude pre mňa ľahké rozhodnutie lebo páčia sa mi oba ale viac Hobbit.

12. Názor na poslední díl?
No dostalo ma to a niektoré časti ma prekvapili a bola som mapätá celí čas ako som to pozerala a ani som si neuvedomila, žez toho si od začiatku filmu až po koniec točím okolo prstu vlasy :DDDD. No ako som sa už vyjadrila vyššie moja topka.

Komentáre

Obľúbené príspevky