Vyhodnotenie kontroly Affs

Tak konečne som sa pustila do tohto článku lebo včera sa mi ale absolútne nechcelo. Viem ani som tu už dlho nič nepridala a normálne som sa zhrozila keď som pozrela na dátmu posledného článku. Ani mi to neprilo, že prešlo už toľko dní. No tak toto sú výsledky kontroly. No výsledky príde mi to trochu divné "výsledky". No tak teda tu to máte a budete dúfam spokojný.

Nakoniec chcme privítať na svojom blogu dve nové affsky :)



staré Affs:
HockeyGirl
mysteria-myworld.blog.cz

Emma
sean-paul.blog.cz

Katie
justa.blog.cz

Susan Smith
tennant-david.blog.cz

Jojo
majas-serials.blog.cz

Mirco
gaga.blog.cz

Kaja
sebastian-vettel-fans.blog.cz

Tori
shows-nick.blog.cz

Lucy Lillianne
pandora-navi.blog.cz

Hannah
unitedgirls.blog.cz

Ella&Amy
daily-serials.blog.cz

Katka
buffy-angel-charmed.blog.cz

Janiss
mordrezia.blog.cz

Addie
bones-czech.blog.cz

Mrs.caskett
castlebeckett.blog.cz

Merylka
meryl1.blog.cz

Merylka & Lucka
fan-of-celebrities.blog.cz

Adla
adla777.blog.cz

Angie
k-stewart-fan.blog.cz

Tomato
newtomato.blog.cz

Petra
i-am-sherlocked.blog.cz

nové Affs:
Johny
janko-zacinko.blog.cz

Georgí
georgesampsonnew.blog.cz

Komentáre

Obľúbené príspevky