Povedz, kto ťa zabil

Tak poďme na to. Nič prevratného sa okolo Toma nedej tak vam sem dám taky krátky popisok k seriálu ktorý som dopozerala. Je to trochu starší seriál a neviem či ho niekto registroval. Ale určite. Niekedy okolo 2009 alebo nejak takto to chodilo na Prima Cool. Ale videla som asi dve alebo tri časti. No a prednedávnom som sa k tomu dostala na youtubečku a tak som si to pozrela konečne celé.

Musím povedať, že som si ho zamilovala a to hlavne prvu sériu. Je to skveli nápad a určite aj originálny keď chalan vie svojim prstom oživiť mrtvolu. Pritom ešte pečie koláče, no skvela kombinácia :DDDDDD. Je to geniálny nápad.
Na tomto seriáli sa mi páči asi všetko. Určite čo vás najskôr zaujme na ňom sú žiarivé farby a to všade. Prostredie a oblečenie je ako zo 70 rokoch (to typujem) Hoci ja nie som na veľmi žiarivé farby tu mi to vôbec nerekážalo prave naopak, zamilovala som si to. Potom hudba, herci no super páčilo sa.


Je tam mnho dramatických scén ktoré končia často vtipne, pravdaže je tu nechýba láska ktorá je skúšana mnohými prekážkami až je to niekedy nemožné. No a kopec kopec srandy. Ja som sa nasmiala až až a to pri každej časti. Druha séria trošku zaostávala ale mne to neprekážalo. Ja by som si dala povedať a pozrela si aj tretiu sériu keby sa natočila ale to sa nestane čo je škoda. Niekomu to možno príde presladené a preláskované ale mne to vôbec neprekážala. Myslím si, že to bolo vyvážené.

Teraz trochu o postavách. V hlavnej úlohe Lee Pace ako Ned. Bol to trochu ťuľpas ale zamilovala som si ho. No zas niekedy vedel byť aj hrdinský tom musím povedať. Lee ho zahral podľa mňa dokonale. Takého nesmelého, utiahnutého chlapca ktorý to nemal ľahké. Napriak tomu z neho vyrástl skvelý človek. Anna Friel ako Chuck bola taka free a veselá kopa čo bolo skvelé vzhľadom k jej situácií (zomrela hneď na začiatku a Ned ju oživil).
Skvele na tom bolo tiež to, že (to sa bude páči každému dievčaťu) sa nemohli dotknúť lebo by zase zomrela a napriek tomu ostali spolu a bojovali s tým ako sa len dalo. Ja by som si to ani nevedela predstaviť aby som sa ani raz nedotkla milovaního človeka :((((((. Kristin Chenoweth ako Olive tú som veľmi nemusela lebo niekedy bola fakt vtieravá ale na druhej strane som ju ľutovala za to ako sa trápila pre lásku a bola tak torchu odstrkovaná. Chi McBride ako súktomný detektýv Emerson Cod. Skvelá postavička. To ako bol na peniaze ale aj tak potom pomohol ale nesmelo to vyzerať dobročinne a jeho pletenie som žrala :DDDD.

niečo málo o seriále

USA názov: Pushing Daisies
CZ názov: Řekni, kdo tě zabil
Žíner: Fantasy / Komedie / Romantický / Drama
Rok: 2007
Počet častí/Dĺžka trvania: 22x43 min

Réžia: Barry Sonnenfeld, Paul A. Edwards, Peter O'Fallon, A ... (viac)
Scenár: Scott Nimerfro, Bryan Fuller
Kamera: Michael Weaver
Hudba: Jim Dooley
Hrajú: Lee Pace, Anna Friel, Chi McBride, Ellen Greene, Swoosie Kurtz, Kristin Chenoweth, Jim Dale, Mike White, Julia Campbell, Paul Reubens, Audrey Wasilewski, Mark Harelik, Riki Lindhome, Christopher Sieber, Omar Avila...


Obsah
Keď je Ned malý chlapec, zistí, že má schopnosť privádzať mŕtve späť k životu jednoduchým dotykom. Avšak na obyčajnú minútu, pretože po uplynutí oných šesťdesiatich sekúnd musí iný živý zomrieť a zaujať tak miesto oživeného. Našťastie môže Ned život aj vziať a to druhým dotykom. Dá sa dokopy so súkromným detektívom, oživuje obete zločinov a pýta sa ich, kto ich zabil. Potom si rozdelia odmenu za zatknutie. Áno, išlo to krásne, ako sa raz z mŕtvych stala Nedova dávna láska, dievča menom Chuck, a Ned sa rozhodol, že ju nemôže nechať zomrieť. To však znamená, že sa jej nikdy nesmie dotknúť ...

Komentáre

Obľúbené príspevky