Čas zmyselnosti

Na tento film som natrafila fakt z nudy a pozrela som si ho hlavne preto, že si tam zahral Robert. To bol ten hlavný dôvod a ešte pre tú parochňu čo nosil na hlave. Ja viem, že ten druhý dôvod je sprostosť :) ale to je jedno.

A musím povedať ale naozaj , že vyzeral v nej otrasne a celý čas čo som na to pozerala som mu ju chcela strhnúť z hlavy. Vždy keď bol v zábere...no to bolo skoro stále.

Je to o vzostupe a páde, intrigách a úprimnosti, radosti a bolesti, láske i nenávisti, zmyselnosti i nevinnosti, nájdení a strate. Tak je z čoho vyberať. Ale zase povedzme si pravdu nnie je to nič prevratné žeby človek povedal wow. To nie. No teda aspoň pre mňa nie. Bolo to na pozretie celkom dobré ale, že by som z toho bola vo vytržení tak to nie.
Ale Robert je tam dobrý, svojský. Má tam dosť vtipné pasáže ktoré vedia pobaviť ale aj vážne ktoré zvláda dobre.



niečo málo o filme

USA názov: Restoration
CZ názov: Čas smyslnosti
Žáner: Dráma / Historický / Romantický / Životopisný
Rok: 1995
Dĺžka: 117 min

Réžia: Michael Hoffman
Kamera: Oliver Stapleton
Hudba: James Newton Howard
Hrajú: Robert Downey Jr., Sam Neill, David Thewlis, Polly Walker, Meg Ryan, Ian McKellen, Hugh Grant, Ian McDiarmid, Mark Letheren, Sandy McDade, David Gant, Selina Giles, Stephen Fisher, Roger Ashton-Griffiths, Benjamin Whitrow , Lee Asquith-Coe, Frank Rozelaar-Green


obsah

Americký historický snímok sa odohráva v Anglicku v období reštaurácie (odtiaľ aj pôvodný názov RESTORATION), teda v čase návratu Stuartovcov na trón po jedenástich rokoch puritánskej vlády Olivera Cromwella. Sleduje osudy mladého lekára Roberta Merivela (Robert Downey Jr.), ktorý pracuje v biednych podmienkach univerzitnej nemocnice. Úspech pri liečbe kráľovho obľúbeného psa z neho urobí kráľovského lekára a bohatého človeka. Jeho vzostup nahor však strieda rovnako strmý pád.

Komentáre

Obľúbené príspevky