John Wick

Juju tak na tento film som sa veľmi tešila lebo po prvé tam hrá Keanu Reeves a podruhé ho opäť môžem po dlhom čase vidieť v poriadnom trilery.

Tento film som si jednoznačne zamilovala a ostane v mojom notebooku určite veľmi dlho alboe až navždy :DDDDDDD lebo si ho určite pozriem. Myslím si, že je to veľmi dobre spracovaný film. Mne sa na ňom páčilo všetko hudba (fakt skvelá, niektoré som si musela aj nájsť :DDD) , obsadenie, dej, vôbec som sa pri tom nenudila. Ešte aj plagáty k tumu filmu sú skvelé najviac sa mi páči ten ktorý som tu aj pridala. úplne jednoduché a výstižne jeho povehe a povolaniu :).

Och som rada, že si v tom zahral hlavnu úlohu práve on lebo milujem keď hrá takéto postavy a táto ako keby bola ušitá namieru práve jemu.


Niestami mi to trochu pripomínalo film v ktorom si zahral a to Constantin. Ktorý tiež patrý medzi moje veľmi obľúbené filmy a videla som ho už nespočetnekrát. Nie celý film ale niektoré časti ano. Ako napríklat ten hotelík v ktorom bola väčšina osadenstva zložená z nájomnách vrahov. Ktorý bol ako ten Midnightov klub a oba predstavovali Švajčiarsko.
Každý sa tam mohol ubytovať len nesmeli robiť bordel. Mino hotela áno no dnu nie. Celému tomu velil Winston ktorého si zahral Ian McShane. Toto sa mi ta tom filme tiež veľmi páčilo :). Dalo by sa povedať, že to bolo miesto kde si mohli odpočinúť a aj sa v podstate ukryť keby im niečo hrozilo.

A musím podotknúť, že Keana v ňom vizerá fakt dobre a tie dlhé vlasy a ešte takto upravené mu pristanu :P.

Hoc je to triler a je tam prevaťne veľa akcie, drámi a aj smutnejšie scénky ale aj vtipné. Ja len tento film odporúčam.



niečo málo o filme

USA názov: John Wick
CZ názov: John Wick
Žáner: Akčný / Thriller
Rok: 2014
Dĺžka trvania: 101 min

Réžia: Chad Stahelski, David Leitch
Scenár: Derek Kolstad
Kamera: Jonathan Sela
Hudba: Tyler Bates, Joel J. Richard
Hrajú: Keanu Reeves, Michael Nyqvist, Alfie Allen, Willem Dafoe, Dean Winters, Adrianne paličky, Toby Leonard Moore, Daniel Bernhardt, Bridget Moynahan, Bridget Regan, Ian McShane, John Leguizamo, David Patrick Kelly, Lance Reddick, Keith Jardine, Kevin Nash, Clarke Peters, Jason Isaacs, Thomas Sadoski, Marija Skangale, Randall Duk Kim

Obsah
Hovorí sa: "Nedráždi hada bosou nohou". John Wick je zabijak na odpočinku, presne ten typ chlapíka, ktorému je lepšie sa vyhnúť. Vlámať sa mu do domu, ukradnúť auto a zabiť milovaného psa, to sa proste nemalo stať. Priemerný zlodejíčkovia to nevedeli, ich bossovia v podsvetí ale áno. A musia konať. Takže zatiaľ čo sa John Wick vydáva na svoju drsnú vendetu, stáva sa zároveň terčom svojich bývalých kolegov - nájomných zabijakov.

Komentáre

Obľúbené príspevky