Avengers 2: Vek Ultrona

Mno ako som už včera písala bola som sa konečne pozrieť na film na ktorý som tak dlho čakala. Neviem prečítajte si to keď chcete alebo nie keď si to chcete pozrieť. Článok bude obsahovať aj niekoľko spoilerov takže keď ste to nevideli a chcete aby to tak aj ostalo tak nečítať.

Bola som z toho nadšená veľmi, veľmi, veľmi. Boli sme na tom viaceri a všetkým sa to veľmi páčilo aj dokonca mojej sestre ktorá to veľmi nepozerá a kamoške, čo keď sa jej to nepáči tak zaspí :DDDDD. Mala som aj z toho veľkú radosť.

Predtým ako som si to pozrela som si prečítala aj niekoľko recencií ktoré hovorili, že to nie je nič nové a predvídateľné ale podľa mňa sa im to aj podarilo a bolo tam niekoľko momentov ktoré prekvapili a neboli predvídateľné. Skvelé efekty ktoré boli podľa mňa dobre zvládnute. Dozvedeli sme sa kopec infošie o celom týme pomstiteľov čo sa mi veľmi páčilo. Pravdaže aj bojove scény boli vymakané.

Ja som sa na filme veľmi pobavila, bolo tam aj napätie, že som mala pri tom aj zimomriavky, ja určite. A aj v kine bola pekná odozva a všetci sa bavili. No asi nemusíte typova z koho som sa nasmiala najviac, no predsa z Tonyho a tie jeho hlášky, no svelé :DDDD. Ani Kapitán Amerika a ani Thor nezaostávali o týchto dvoch som to až tak nečakala.
Thora som si tu dosť obľúbila. Skvelo ma pobavil pri tom ako sa Kapitán snažil zdvihnuť jeho kladivo a ten jeho výraz ow shit ale potom celý veselý vidíte ? to dokážem len ja :DDDDD. Nedalo sa nesmiať. Nezabudnúť na Tonyho ako sa veľmi snazil ale chudákovi to nešlo :DDDD. Skvelá scénka celkovo.



Čo bolo veľké prekvapenie, že Clint má rodinu ??????? WTF. To som teda vôbec ale vôbec nečakala. Ale boli to veľmi milé a pekné scény. Vidieť ho aj z tej jemnejšej stránky a tie deťurence boli skvelé :). Bola to príjemná ale krátka zmena od všetkých tých bojov.

Aaaaa Natasha a Banner tak to sa trošku dalo čakať. A Nat bola v tomto celá otvorená a pekne nemravne s Bannerom flirtovala. Čo ma dosť pobavilo. No ale ako náhle boli v Clintovom dome ako vyrozprávala svoj príbech bolo mi s toho kurnik smutno. Prežila si dosť hnusné veci. No ako ako nakoniec sprosto zdúchol och tak to ma sklamalo a bolo mi to ľúto. Ale vzala to ako veľké dievča čo sa od nej dalo čakať. Len mi bolo fakt ľúto, že konečne prejavila city a takto to dopadlo :((((((.

Keby som mala vyzdvihnúť ktorá bitka bola naj tak určite Iron man a Hulk. Fakt pekne spracované a zase kopec smiechu čo sa mi páčilo.


A keď si to tak zoberiete ako už podotkla Fame For dosť vecí sa tam točilo hlavne okolo Tonyho Starka. Vďaka jeho chtivosti, zaslepenosti ochrániť za každú cenu náš svet. Aj zo strachu čo všetko do teraz zažil čo ste mholi vidieť v jedničke.

Mno čo ma ale nasralo bolo, že sa tam neobjavil Loki. Toľko rečí toľko článkov a nič. Včera som ešte stihla prečítať jened článok kde to Joss okomentoval tak, že už proste tam toho bolo veľa. Och :((((((( des.

Ja jednoznačne odporúčam si to pozrieť je to naozaj bomba.


niečo málo o filme

USA názov: Avengers: Age of Ultron, The
CZ názov Avengers: Age of Ultron
Žáner: Akční / Dobrodružný / Sci-Fi
rok: 2015
Dĺžla trvania: 141 min

Režia: Joss Whedon
Predloha: Jack Kirby (komiks), Stan Lee (komiks)
Scénár: Joss Whedon
Kamera: Ben Davis
Hudba: Brian Tyler, Danny Elfman
Hrajú: Chris Evans, Chris Hemsworth, Robert Downey Jr., Mark Ruffalo, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Samuel L. Jackson, Cobie Smulders, James Spader, Aaron Taylor-Johnson, Elizabeth Olsen, Thomas Kretschmann, Don Cheadle, Hayley Atwell, Paul Bettany, Andy Serkis, Stellan Skarsgård, Idris Elba, Anthony Mackie, Lou Ferrigno, Chelsea Li, Julia Krynke, Claudia Kim, Julie Delpy, Stan Lee, Henry Goodman, Linda Cardellini

obsah

Pokus miliardára Tonyho Starka oživiť program na udržanie celosvetového mieru skončí neúspechom a najväčší hrdinovia sveta, vrátane Iron Mana, Kapitána Ameriky, Thora, Neuveriteľného Hulka, Black Widow a Hawkeye musí čeliť desivému nebezpečenstvu. V stávke je osud celej planéty. Povstane nebezpečný Ultron a len Avengers mu môžu zabrániť v uskutočnení diabolských plánov. Nové krehké spojenectvo a nečakané zvraty sú zárukou vzrušujúceho a jedinečného akčného dobrodružstva globálnych rozmerov.

Komentáre

Obľúbené príspevky