Crimson Peak: New Trailers

Mno tak konečne sme sa dočkali nového traileru k filmu Crimson Peak (Purpurový vrch), presnejšie sú na svete dva nové trailery ktoré sú skoro rovnaké ale majú pár odlišnosti alebo inak strihnutu scénku. Jeden je od Universal Pictures a ten druhý je od Legendery.

Ja osobne som z toho nadšená hoc by niekto povedal, že na horor to nie je až také strašidelné žeby sa z toho človek posral ale mne to stačí. Ja poviem pravdu na horory nie som a ani nebudem. Takže je to pre mňa tak akurát. A Del Thoro ani taký nie je napr. film Faunov labyrint nie je žiaden krvák a ani strašidelný horor ale je tam kopec napätia a aj toho strachu určite to má takýto nádych. Mylujem tento film niekto by povedal, že je to nuda alebo des. Pre mňa nie.

No a tieto trailery sú skvelé mne sa veľmi páčia a čumela som na to ako v hypnóze, čučala som nato pokiaľ sa video neskončilo. Niekto tento film okomentoval, že sa bojí, že sa nebude počas filmu báť. To je podľa mňa sprostosť, je to dosť záhadné a to prostredie k tomu pridáva to pravé orechové.



Komentáre

Obľúbené príspevky