Spectacle and Scares of ‘Crimson Peak’ at CinemaCon


Universal ponúkol veľa zdesenia na svojom CinemaCon paneli - aj keď nie premočený krvou, "Crimson Peak" Guillerma del Tora, ktorý vyvolal mnoho zhíknuti u vydesených účastnikov.

"Keď som vyrastal miloval, som gotický román," povedal del Toro. "Sú v ňom veľmi choré a skrútené prvky - ​​to je dôvod, prečo sa mi to páči. A chcel som operné predstavenie. "


Strašidelna stopáž v novom traileri prevedie, divákov jadrom bratsko-sesterského vzťahu medzi charaktermi ktoré hrajú Tom Hiddleston a Jessica Chastain, ktorí žijú v masívnom starom dome s množstvom temných tajomstiev v 19. storočí. Hiddlestonovu nevestu, hraje Mia Wasikowska, ktorá zistí, že jej nový manžel nie je ten za koho sa vydáva.

Keď Del Toro budoval štvorposchodový zámok pre "Crimson Peak," dodal, "Chcel som natočiť film prevažne praktický, bez greenscreen."

Produkovať to bude Legendárny Pictures s Universal a "Crimson Peak" bude uvedený do kin 16. októbra na vrchole Halloweenskej sezóny.

Komentáre

Obľúbené príspevky