Tom Hiddleston Talks Progressing from Romance to Kink, Guillermo del Toro, and More


Keď si otvorite tento článok asi sa trochu zľaknete, že je tak dlhý ale poviem vám, že stojé zato si ho prečítať. Bola by som rada lebo mi to zabrala dosť času preložiť to. Ešte som niečo tak dlhé na blog neprekladala. Ale čo sa dá robiť Tom je poriadna kecka pri každom rozhovore. Je tam niekoĺko zaujímavosti z nakrúcania filmu, jeho názor na film. Za nejaké nezrovnalosti alebo chyby sa vopred ospravedlňujem ale už sa mi to neche opravovať.

Jedným z mnohých dôvodov, prečo som fanúšik Toma Hiddlestona je, že je to vždy skvelý človek na rozhovor. Bez ohľadu na otázku alebo dennú dobu, vždy vam dá zaujímavú odpoveď a odhalí nové veci o jeho charaktere bez spoilerov k filmu. Minulí rok na scénach k filmu Crimson Peak od Del Tora bol fakt trieda. Navštívil som ho na pľaci s niekoľkými ďalšími novinármi, počas natáčania filmu v Toronte, počas prestávky pri nakrúcaní, Hiddleston si s nami sadol na dlhší rozhovor.

Hovoril o tom, aké to je pracovať s Del Torom, podrobnosti spätých príbehov, ktoré boli vytvorené pre všetkých aktérov, prečo chcel rolu keď Benedict Cumberbatch odmietol, vzťahy medzi hlavnými postavami vo filme (hrá Mia Wasikowska, Jessica Chastain a Charlie Hunnam), postupujúce od romantiky k zdeformovanosti, jeho charakter spätného príbehu, a tak oveľa viac. Je to skvelý rozhovor, ktorý ponúka veľa nových informácií o filme bez spoileru.


Crimson Peak má mať premiéru 16. októbra.

Najprv ako si prečítate rozhovor navrhuje aby ste si pozreli najpr trailer video tu (keď ste ho ešte nevideli)

Q: Porozprávajme sa trochu o práci s Guillermo Del Toro a to, čo ste si mysleli, ako to bude prebiehať, a ako to naozaj prebiehalo.

TH: On je úžasný. Myslím, že asi nie je tajomstvom, všetci ostatní ktorý s ním niekedy pracovali vedia, že je pre neho charakteristické mexické pivo, váčeň a laskavosť. On je jednoducho tak inšpirujúci, miluje svoju prácu, a myslím, jeho pracovné skúsenosti a spolupráca, on je jedným z najviac inšpiratívnych a fascinujúcich ľudí s ktorými som kedy pracoval. Jeho vedomosti o všetkom, je podrobný, vie o každej práci a je to veľmi, veľmi zvláštne, naozaj všeobsažný. Proste všetko, od prvého okamihu, keď som sa s ním stretol, bolo o nadšení a expanzi a láske a dobrom čase. Táto skupinka pracoval 16 hodín denne a nasledovala do boia, 16 hodín denne som ešte nikdy necítil tak krátko, pretože to bola táka sranda.

Q: Keď Benedikt Cumberbatch odmietol, Guillermo poslal scenár tebe, a povedal, že si sa ozval takmer okamžite a potvrdil, myslím, povedal, že to bolo počas 72 hodín.

TH: Áno

Q: Bolo to vďaka nemu, na základe scenára, alebo na táklade čoho - Čo to bolo, že si si povedal " Toto je úlovok ktorý stojí za to"?

TH: No, stalo sa to veľmi rýchlo. Volali mi, moji agenti zavolali a povedali: "Guillermo Del Toro sa ti chystá zavolal v blízkej hodine", a on mi zavolal a vyrozprával mi príbeh a povedal: "Nehovor áno, alebo nie. Lebo chcem prepísať scenár cez víkend alebo večer alebo zajtra, a pošlem vám nový návrh "a o hodinu neskôr mi Jessica (Chastain) zavolala a povedal:" Musíš to priať "(smiech) "Chcem, aby si to prial, aj Guillermo to chce", a bol som naozaj nadšený, nemohol som sa dočkať, až si prečítam scenár. Potom o deň neskôr som ho už mal a prečítal si to všetko naraz, takže som dostal akýsi svoj vlastný návrh, prepísný part prispôsobený pre mňa. Je to proste skvelé, je to jednoducho skvelý scenár, a chcel som s ním pracovať, vedel som, že Jessica a Mia (Wasikowska), a Charlie (Hunnam) boli zamknutý na palube; milujem Miu, Jessicu som spoznál už predtým a s Charliem som chcel pracovať, takže nebol jednoducho žiaden možný spôsob, ako by som mohol povedať "nie". Prácovať s Guillermom ktorého som obdivoval tak dlho, scenár sám bol skvelý, bol fascinujúci a bohatý a sofistikovaný a desivý, a úloha bola úžasná, a inak toto bolo veľmi, veľmi rýchle "áno" ktoré som kedy povedal.

Q: Maš nejakú predstavu o tom aké zmeny urobil konkrétne pre teba ?

TH: Vlastne neviem, ja neviem. (smiech) To by si sa ho musel spýtať. Postava je celkom citovo zložité, má odtiene svetla a tmy, možno, že je to niečo, čo som urobil predtým, ja neviem. Myslím, že sa zmenil vek, niektoré aspekty jeho fyzickej dispozície alebo tak niečo, ja neviem. Nezdalo sa, že to písal na mieru ale tak aby som si tam mohol zahrať a ja som si tam chcel naozaj zahrať.

Q: Teraz prejdeme k vzťaku k dvom tvojim dámam. aké by mohli prinies rôzne aspekty charakteru ? Jessica nám už nejaké podrobnosti povedala ale to bolo len z jej pohľadu.

TH: Je to naozaj zaujímavé, raz som čítal celý deň jednu knihu z názvom The Politics of Family od R. D. Lainga, ktorý je veľmi slávny psychológ zo 60. rokoch, a hovorí o rozdiele medzi subjektívnymi skúsenostami niekoho v rodinej jednotke a potom o verejnej definícii, čo to v podstate rodinna jednotka je, že medzera medzi nimi v každej rodine je často celkom široká, a tam je vždy boj o to, kto čo dostane, definuje, čo je vzťah vo verejnom kontexte v rámci rodiny. Takže si myslím, že Lucille (Sharpe) a Thomas (Sharpe) by nesúhlasil s tým, čo je povahou vzťahu, kto rozkazuje, kto pacuje, počúva, kto velí a kto len následuje. Ale oni obaja sú ... (smiech) Ospravedlňujem sa, že som odhalil niektoré veci ktoré nechcem aby ste vedeli. Obaja sú siroty a žiju spolu, je koniec 19. storočia, takže je to zrejme doba, kedy moc žien je vyjadrená prostredníctvom mužov v jej blízkosti. Takáto je bohužiaľ situácia, a preto jej blízkosť k bratovi, je jednou zo spoluzávislosti v tom, že všetko investuje do jeho úspechov vo svete, a on ju na oplátku zase ochraňuje , ale nie len pre izoláciu, pretože sú siroty. Vec súrodencov, ktorí sú podobného veku, ktorí boli o samote, a ktorí sa vzájomne potrebujú a sú na sebe vzájomne závislí, ona je staršia, on mladší, ale on má kariéru, je to skvelý naozaj hlboko nadaný remeselník a inžinier, ktorý sa môže stať niekym ako je (Henry) Bessemer alebo (Isambard) Brunel, je to ako dar od Boha, nadaný remeselník takže je skvelý s rukami a jeho veľké ambície jeho mozog dieťa rozdúcha revolúciu ťažby ílu na severe Anglicka v poslednom desaťročí 19. storočia, čoskoro viktoriánskej éry, a ak jeho plán funguje,vďaka tomuto veľkému snu vybuduje tento stroj -ktorý som dnes videl, ktorý je ohromujúci. Ja som na Guillermo zvážnel celých 20 minút There Will Be Blood 2 ( film - Až na krv) (smiech), kdeže ja a stroje, a on to : ' Jasnačka chlape, vtedy to robil každý kurva. Prečo nie? "(Smiech).

Ak bude plán Thomasa Sharpa fungovať a dostane investície a finančný kapitál, mohol by byť jedným z veľkých inžinierov viktoriánskej doby, a samozrejme ona do tovala investovala, pretože to znamená, že celý ich život by sa zmenilo, sú bez prostriedkou, žijú v Allerdale Hall, ktorý stojí na Crimson Peak (purpurový vrch), je to zámok ktorý zdedili. Zdedili túto obrovskú hromadu rozpadajúcich sa tehál, nemajú prostriedky na rekonštrukciu, takže majú všetky staré obrazy a všetko staré oblečenie a deravé, vlhké strechy, je to v podstate potopene v íle, ktorý je pod domomy a jeho snom je využiť bohatstvo v pôde a získať príjmy, prerobiť dom a potom kto vie čo ešte.

Q: Takže to znamená, jeho vzťah s Edith (Cushing) je založený na skutočnej láske, alebo je, to...?

TH: Oh tak to je fascinujúce ale nechcem tým pokaziť film. Tak ako som už hovoril Thomas a Lucille zdedia staré peniaze zo severu Anglicka, on je geniálny a ona je celkom plachá a samotárska, a idú do nového sveta, idú do Bostonu Massachusetts, kde všetko je plné nádeje a optimizmu, kde hľadá pre stroj SHARPE nejakého incestora. On sa tam zamiluje do mladej ženy ktorá sa búri proti sovjmu otcovi, prebehne medzi nimi duchovné spojenie, zamilujú sa do seba na spôsob veľkých gotických romantickývh románov na veľkom bále si navzájom pozerajú do oči až po uši zamilovaný. No nie je to povôly mnohým ľuďom ktorý majú ine plány.

Myslím si, že takto to je. Za Lucille sa cíti byť zodpovedný a chce sa o ňu potarať, ochrániť ju lebo je to zraniteľná žena vzhľadom na histótiu ich rodiny bude potrebovať starostlivosť a pozornosť. Lucille mu pripomána minulosť. bolestivu minulosť a skúsenosti. Ale Edith je to svetlo, ktoré ho ťahá preč od domova, ktoré predstavuje nové zážitky a cestovanie, ona je budúcnosť, ona je svetlo v jeho živote, myslím.

Q: Povedal si, "romantika", zatiaľ čo Guillermo nám dal "zvrátenosť".

TH: (smiech) Je tam zvrátenosť. Začína s romantikou a postupuje k zvrátenosti, ale nebudem ...

Q: Ako ty definuješ vo svojom slovníku "zvrátenosť" ?

TH: Je to naozaj zvrátené, Uvidíte prečo.

Q: Nevidím nič zvrátene. Čo je zvrátenosť?

TH: V mojom živote, v mojej práci, alebo ...? Samozrejme, Scarlett Johansson je ufňukaná cundra.

( všetci sa smejú)

Vo filme je vyjadrená sexualita, myslíte si že viete o čo ide ale potom si uvedomite, že je to len akési šriabnutie povrchu toho všetkého. Takže.... (smiech). Naozaj nemôžem prezradiť viac. Thomas Sharpe nie je jediný zaujímavý charakter vo filme, predpokladám, že aj história a celkovy príbeh vo filme, rozdiely medzi očakávaním a realitou. Thomas, Lucille, Edith a Michael všetci majú určité očakávania, kým by moholi byť a potom, keď sú masky dole uvidíte úplne iný obráz, toto by mohol byť ten zlomu. Ale to už hovorím príliš veľa.

Q: Ako veľmi si je vedomí tvoj charakter toho, že dom je živý, dýchajúsi subjekt s napdrirodzenými prvkami v ňom ?

TH: Thomas si myslí, že vie, kto je a čo zdedil, v každom zmysle toho slova, zdedil citovo, finančne, fyzicky dom, s Lucille, so všetkými tými vecami, a potom sa prebudí do určitej právdy v priebehu filmu, ktorý potom mení pred koncom jeho úmysel a ambície. Kde si uvedomí, že veci sú oveľa zložitejšie a strašidelné, než by sa mohli na prvý pohľad zdať.

Q: Boli tam počas toho nejaké zmanenia ktoré im hovorili aby dom opustili ? Vzhľadom k tomu, že to je typická vec pri strašidelných domoch, všetkých vždy zaujímalo prečo jednoducho nezdvihnú kotvy a neodídu.

TH: Myslím, že je to zložitejšie, pretože dom je súčasťou Sharpeovcov, je to Sharpejske panské sídlo, a to je súčasťou jeho identity, a je to jeho zodpovednosť. Logicky, keby odišiel, kam by šiel, nejaké zdroje? Som si istý, že by ste mohol len tak zmiznúť, ale potom čo? Čo budúcnosť? Myslím si, že fascinujúca vec je, že každý má démonov, a niekedy neviete, aký sú vaše démoni, kým nie je príliš neskoro.

Q: Guillermo volal Jessicu "antagonista" (oponent/protivník) Jessikyn charakter je antagonista. Ona čítala kníhy so ženskými sériovými vrahmi. To sa zdá celkom zvrátene.

TH: Ano (smiech).

Q: Aj Thomas je taký pokrivený alebo môžeme dúfať v nejake vykúpenie pre neho ?

TH: Myslím, že je antihrdina, ale určite je to najviac morálne nejednoznačná alebo zložitá postava v príbehu, pretože si myslím, že je naozaj chytený medzi ľuďmi a medzi konfliktnými emóciami a snaží sa nájsť najlepšiu cestu cez veľmi, veľmi ťažkú spleť, čo od neho ľudia potrebujú a to, čo cíti. Takže je to všetko o ňom, ako som povedal, že je to na ňom objavovať pravdepodobne pravdu o všetkom, o ďalších ľudí, o samom sebe, objaviť kto je na rozdiel od toho, ako ho ostatní ľudia definujú. Vzhľadom k tomu, že v mnohých ohľadoch mu bola pravda zahalená, takže samozrejme, keď si uvedomíte, že ste boli klamaný o niektorých veciach, zmeni to váš pohľad na to, čo potom spravíte. Ospravedlňujem sa, že to nie je príliš stručne.

Myslím si, že Mia je hrdinka a taktiež je o niečo hrdinský Charlieho charakter, ktorý sa vyvíja. Ale opäť, nemôžem príliš definovať, kto je vo filme protagonista, antagonist, dobrý chlap, zbabelec, naozaj, pretože uvidíte príbeh z pohľadu každej postavy ktoré budú odôvodnené, pretože biografie, svet, ktorý Guillermo stvoril je tak prepracovaný, že vlastne každá postava je, v nejakom zmysle, odôvodnená aspoň v ich vlastnej mysli a tak je to veľmi lákave, myslím, a súcitný, hrdinský Thomas zvlášť vo svojich ambíciách a jeho snoch, a ako začnete odstraňovať vrstvy tak si uvedomíte, že je to oveľa temnejšie, než by ste si predstavovali, a tak akosi na druhej strane temnoty je nejaký druh svetla.

Q: Guillermo dal každému veľké spätne príbehy.

TH: Ano

Q: Ako 10-stranový príbeh

TH: Je to skvelé.

Q: Kedy si sa dozvedel, že si chcel tú rolu malo to nejaký vplyv na spôsob, ako si chceli hrať postavu, alebo hral postavu?

TH: No, je to dar, pretože za normálnych okolností, že je to práca, ktorú robíte na vlastnú päsť, udržať nejaké informácie v tajnosti od všetkých ostatných, informujete ich len ako to budete hrať. Ak je to moment v príbehu, ktorý odkazuje vo filme na lož, viete presne, ako by ste mali klamstvo zahrať, pretože viete, čo to znamená pre charakte. To robí celý svet filmu, obrovská úroveň detailov, myslím, a uvedomíte si, že príbeh je okamih v čase, je to len kúsok života týchto ľudí, ktoré sú v skutočnosti fascinujúci a zaujímaví.

Q: Zdieľaš s niekym nejaké tajomsto ?

TH:Nie (smiech)

Q: Môžeš hovoriť o samotnom dome a bytí v ňom ? Guillermo nás vzal na prehliadku asi pre hodinou a bolo to neuveriteľné. Môžeš nám povedať svoj dojem z domu?

TH: Keď som si prečítal príbeh, moja prvá otázka bola, kedy sa bude natáčať v nejakej jazernej oblasti, budeme natáčať v meste Cambria a on na to "Nie, budeme natáčať v Toronte." (Smiech) A ja nato : "Čo budeš robiť ...?" Vieš a on povedal," ja budem kurva stavať dom! "

(smejú sa všetci)

A potom som videl model. Po prvé, veľmi, veľmi rýchlo som prišiel sem dole pre nejaké make-up testy a Tom (E. Sanders), výtvarník, práve dokončil model domu a ukázal mi to a bol som nadšený.

Q: Guillermo nám ukázal nejaké fotografie z filmu a videli sme farebnú schému.

TH: Chceli sme aby Thomas vyzerať ako tento byronský hrdina, vysoký, tmavý cudzinec v novom svete, Charlie Hunnam a Mia sú blond a títo dvaja tajomný cudzinci prichádzajú zo severu Anglicka. sú sofistikovaný, európsky a mala by s nimi prisť éra gotickej romantiky. Čítal som nejaké veci, ktoré mi Guillermo ukázal The Mysteries of Udolpho, dielo ktoré je tímto druhom rannej gotickéj romantickej klasiky od Anni Radcliff, a Castle of Otranto od Horacia Walpole, hovorili sme o Rochester in Jane Eyre, dokonca aj o Mr. Darcy in Pride and Prejudice, Tieto údaje, títo bohatí páni s veľkými domami, toto sú znaky anglickej výsady, o krtorých všetci hovoria. Kto je ten muž v rohu s tmavými vlasmi a intenzívnym pohľadom? Páni s temnými tajomstvami bolo niečo, čo bolo veľmi presvedčivé v tom čase.

Q: Je to druh príbehu ktorý obsahuje veľké emocionálne gestá, prinieslo to niečo do tvojho výkonu alebo si to hral prirodzene alebo to s tebou zamávalo ?

TH: Bože, to je dobrá otázka. V okamihu sa cítim veľmi prirodzene, ak chcete, aby výsledený produk a kostýmy, pohyb kamery z hľadiska štýlu a estetický aby to pôsobilo prirodzené. Myslím si, že ak ste prijať iný štýl výkonu riskujete odcudzenie ľudí, takže to je celkom prirodzené, aby to čo hráte, aby všetko, čo sa stane pôsobilo neuveriteľne normálne.

Q: Ešte ma napadlo ta modrá čo je na stenách je aj na tvojom oblečení, je to zámer ?

TH: Ano je to zámer. Ja by som ešte chcel, v Amerike ho môžeme vidieť ako sofistikovaného, bohato vyzerajúceho v tajomnej čiernej. Ale ako náhle Edith so mnou príde do domu uvidí, že všetko nie je tak skvelé ako sa na prvý pohľad zdá, všetko je opotrebované. V podstate, akonáhle ste v Crimson Peak tak sa začne vinárať pravda, ale pre Edith už je neskoro. Je to naozaj vzrušujúce.

Komentáre

Obľúbené príspevky