TV Spot: New Jaguar XE


Neviem či si ešte pamätáte ale Tom niekedy v minulom roku natáčal reklamu pre značku auta Jaguar. Kde si Tom spolu s Benom Kingsleylom a Markom Strongom zahral na zloduchov ktorý majú tie najlepšie autá.

No a tentoraz v TV spote ako inak s ďalším britským hercom a to Nicholasom Houltom ktorého asi najviac môžete poznať z x-meňáckych filmov. Mňa osobne táto reklama pobavila, je skvelá. Naozajsný živý jaguár k tomu ešte taká ta hudba ktorá ma vo vás vyvolať strach. A jasnačka Tomov hlas na konci :DDDDD, už chcem aby bol Thor 3 na svete chýba mi Loki :((( a to mi ho tak pripomenulo. Len by ma zaujímalo či sa pri tej veľkej mačke Tom nebál :)))).

No a aby som nezabudla k tomu vám pridám ešte jednu fotografiu ktorá bola fotená pre Jaguar. No nepripomína vam na fotke pána Burnsa zo Simpsonovcov ? Ako tam má tak zopnuté ruky. No nie ? :DDDD

tumblr_nnuj65Q3TY1qeuzrdo1_1280.jpg


Komentáre

Obľúbené príspevky