What Tom Hiddleston Loves Most About Crimson Peak Director Guillermo Del Toro


Diváci, ktorí poznajú Hiddlestona ako Loki z Thor ho môžu vidieť aj v Crimson Peak a myslím, že sa našiel v tmavých postáv s tmavými vlasy. Ale 34-ročný Brit má iné plány: "Tiež som pre romantickej komédii v tomto bode."

Mohlo by to chvíľu trvať, než sa Hiddlestonk tomu dostane, potom, čo hral Thomas Sharpe v Crimson Peak, bude hrať v životopisnom filme Hank Williams I Saw The Light, v marci. Stretli sme sa s Hiddleston po veľmi namáhavom dni strávenom natáčanie v Soho pre náše novembrové vydanie.


V tomto momente ste pracovali s Woody Allenom, Stevenom Spielbergom, a teraz s Guillermo Del Torom. Kto ešte, s kým by ste chceli pracovať ?
To je jedna z tých vecí, ktorú by som si netrúfam ani vymenovať. Každý rok sú tu ďalší nový režiséry, ktorí vás inšpirujú. Bolo by krásne dokončiť mexickej trio, s Iñárritu a Cuarón. Naozaj dôveruje im. Keď sme natáčali Crimson Peak, Cuarón vyhral s Gravity, a spomínam si, že poďakoval Guillermoni vo svojom príhovore, a zistil som, že naozaj dojemné.

Keď pracujete na filme Guillermo Del Tora tak dlho, nezačnete vidieť svet v strašidelným spôsobom Del Tora ?
On je schopný miešať to, čo vidíme, s tým, čo si prestavujeme , a aby to vyzeralo, že je to súčasť toho istého materiálu. To je veľmi inšpirujúce. To vytvorí zvýšené povedomie o trochu, ale bol som pripravený opustiť svet Crimson Peak v čase, keď sme skončili. Thomas Sharpe je veľmi temná postava v mnohých ohľadoch.

"Bolo by to krásne dokončiť mexickej trio, s Iñárritu a Cuarón."

Čo spôsobuje, že všetky filmy del Tora do seba zapadajú. Čo si myslíte, že ich spojuje ?
On je neuveriteľne úprimný ako filmár. Ja si myslím, že The Devil's Backbone, Pan's Labyrinth a Crimson Peak, že tieto tri filmy do seba zapadajú v jeho vlastnej mysli a sú veľmi podobné vo svojom tóne, je tu detská nevinnosti alebo otvorená srdečnosť. Guillermo nie je nikdy cynický alebo ironický. Všetko je plné významu.

Je to niečo, vážnosť čo hľadať v každom projekte čo ža préme tosvziať ?
Rozhodne by som povedal, že áno. Myslím, že to neznamená, že nie som pre smiech. Bol by som naozaj rád, aby som mohol zistil, či by som mohol hrať romantickú komédiu, pretože si myslím, že sú naozaj náročné a myslím, že by to bolo naozaj zábavné. Ale myslím, že som upozorniť na pravosti ľudí a na prácu, ktorú robím. Každý má určitý set románov, filmov, alebo albumy, s ktorými sa na chvíľu zžijete. A ja som sa ohliadol späť na tie filmy, vidím, že sú to všetko naozaj autentické výkony: Daniel Day-Lewis - Last of the Mohicans, Anthony Hopkins - The Remains of the Day, Al Pacino a Robert De Niro - Heat, Jack Nicholson - One Flew Over the Cuckoo's Nest. Uvedomujem si, že ak to sú filmy, ktoré formovali moju predstavivosť, keď som bol mladší, je to nevyhnutné, že teraz, keď som herec, to je druh práce, ktorou som priťahovaný.

Čo myslíš, že malo úspech u tvojho publikuma ?
Nemám naozaj netuším. Myslím, že som ma len naozaj šťastie v určitom čase. Asi pred piatimi rokmi možno to bolo obdobie, keď som urobil rad filmov a všetki boli tak odlišné. Robil som Thora s Kennethom Branaghom, Midnight in Paris, War Horse, The Deep Blue Sea, a Avengers. Urobil som ich všetky počas asi 18 mesiacov. A hovoril som, "Som tak šťastný, že som to urobiť."


zdroj: gq.com

Komentáre

Obľúbené príspevky