Veselé Vianoce


Mon a máme to tu, už su tú Vianoce. A ani by som to nepovedala ale vôôôôôôôbec. Keď sa človek pozrie von tak by som povedala, že je jeseň a nie zima. A pred štyrmi dňami som si vôbec uvedomila po upozornení od Wild Jane, že sú Vianoce. Och a to sa mi stalo prvý krát čo je hrozné. Určite to nebude tým, že som staršia ale tým všetkým vonku, že by to človek ani nepovedala.

No už dosť sťažovania :DDDD Tak všetkým mojim Affskam prajem príjemné Vianoce aby ste si ich užili aj keď nie je sneh no teda aspoň tu. Určite ich budete tráviť s rodinou takže aby ste na seba neboli zlý aspoň dnešný deń. Ja sa budem snažiť :DDDD. A teda prajem to všetkým ktorý uvítajú na môj blog aby mali krásne sviatky, aby ich prežili v pokoji a hlavne prežili :DDD. Lebo ako dobre vieme, že tieto sviatky nie sú len pokojne ale majú aj kopec stresu hlavne pred večerou :). ale potom si ja určite dám pohov a budem sedieť pri telke a rozvaľovať a nebudem robiť nič.

Tak ešte raz vám prajem príjemné sviatky.

Vaša adminka Steeeva :D

Komentáre

Obľúbené príspevky