The Night Manager: Trailer

Juchuuuuuu tak konečne sme sa toho dočkali. K seriálu The Night Manager vyšiel konečne trailer. Konečne to nie je nejaká reklama na zostrih pre BBC kde sú nasúkane aj ostatné seriáli, myslím, že to boli asi dve reklamy keď si dobre pamätám. Mno a teraz je to čistučký trailer kde si môžete užiť hlavných hrdinov naplno.

Ale aká vec sa mi pri tom stala. Videla som ho už asi deň predtým ako som ho tu chcela pridať. No ako som ho našla a chcela pridať už ho nechcelo prehrať. Normálne som dostala trošku taký malá šok a aj ma to naštvalo. Lebo som vám ho tu chcela pridať aby ste si ho prezreli aj vy. Tak som ho musela ísť hladať uf ale nakoniec som našla :) čo som rada.

Trailer je perfektný, je nabití akčnými scénami kde je vidieť hlavne Toma a Hugha pochopiteľne keď o nich tam hlavne ide. Ako som to pozerala tak mi na rozum ihneď prišli bonodvky, celkom sa to tomu podoba. Z tralieru som strašne natešená a mám obrovskú radosť, že s toho spravili miniserial a nie len film. Tak môžete tam vidieť aj trochu romantiky veď ide predsa len o román, vo videu je par ukážok ako tam ma Tom nenechavé ruky a zapletie sa s priateľkov bossa ktorú hraje Elizabeth Debicki.

Komentáre

Obľúbené príspevky