Dr. House a Loki z Avengers na špionážny spôsob, blíži sa seriál The Night Manager


Tak n toto ma naviedla Angie ktorá mi napísala, že videla plagát na tento seriál pre české AMC tak som zapátrala na nete. Mno a našla som tento krátky článoček ktorý to potvrdzuje. Takže moje prianie sa splnilo aspoň trochu. A prečo ? lebo som si priala aby ho dávali aj u nás aleeeeeee ja tento program nemám :(((((((((((. Takže ten štastlivec čo ho má tak juk na článok. Tak len dúfam, že to nejaká dobrá duša dá potom aj na net a to hneď :DDDD.



Jeden z nich sa preslávil ako mrzutý doktor, ktorý pošle každého niekam, ale napriek tomu ide v skutočnosti o dobrosrdečnú dušu, ktorá pomáha chorým ľuďom. Druhý je adoptovaný brat severského boha hromu Thora, ktorý chcel poraziť komiksovej Avengers. Obaja ich predstavitelia a svetoznámi herci, briti Hugh Laurie (56) a Tom Hiddleston (35) sa zišli prvýkrát pred kamerou v novom seriáli The Night Manager.

Predstaviteľ drzého Dr. House a Loki z komiksových snímok od Marvelu sa zišli pred kamerou v špionážnom trileri, ktorý bude mať premiéru na stanici AMC už v pondelok 22. februára. Vysielať sa bude potom každé ďalšie pondelok od 21 hodín. Minisérie má celkom šesť dielov.

Tom Hiddleston v seriáli hrá hotelového recepčného, ​​ktorý predtým slúžil v armáde. Dôstojníčka britskej tajnej služby ho prehovorí k spolupráci. Jeho úlohou je zistiť, čo má americká tajná služba spoločného s nelegálnym predajom zbraní.

Recepčný sa musí dostať do blízkosti neslávne známeho obchodníka so zbraňami, ktorého stvárnil práve Hugh Laurie. Jeho krytie však nesmie prasknúť. V seriáli hrá po boku hviezd aj cenená herečka Olivia Colman.

zdroj: blesk.cz

Komentáre

Obľúbené príspevky