Hugh Laurie wanted to make The Night Manager 25 years ago


Toto je krátky článoček o tom ko tento román chcel aby si natáčal už pred 25 rokmi a hrať v ńom práve rolu ktorú hraje Tom.

žartoval: " Liezlo mi to k** a na nervy sledovať ho pri tom."

Hugh Laurie hrá "najhoršie človek na svete" v BBC One The Night Manager - ale všetko mohlo dopadnúť úplne inak.

Laurie - ako "oddaný obdivovateľ" špionážneho románu spisovateľa John le Carréa - pokúšal sa odkúpiť práva k autorovej knihe v 1993, kedy bola prvýkrát publikovaná.


A čo viac, mal zámery si zahrať protagonistu románu - hotelového nočného manažéra Jonathana Pina - v prípadnej úprave.

"Skôr som arogantne sníval o možnosti hrať postavu Pina - a teraz som musel sedieť a pozerať sa na Tom Hiddleston, mužného a očarujúceho - liezlo mi to k** a na nervy sledovať ho pri tom," zavtipkoval na nedávnej tlačovej.

Namiesto toho, Laurie je obsadenie ako poriadný darebák - Richard Roper, krutý, ale charizmatický obchodník so zbraňami, ktorého osud je nevyhnutne spojené s Pinom.

"Charakter Richarda Ropera je odjakživa, v mojej mysli, neuveriteľne živý - v románe, ale aj v scenári," povedala Laurie.

"Čo je tak desivé na Roperovi sú jeho kompetencie, jeho inteligencie, jeho sebadôvera, jeho predstavivosť, jeho odvaha. To sú vlastnosti, ktoré ho robia nebezpečným a navyše jeho zloba a krutosť. - Ktorými tiež disponuje."

"Myslím si, že je zbitočné nejak dodávať, že má ďiabolský podtón. Samozrejme, že diabol je povinný mať povrchný pôvab. - musí tam byť niečo zvodné, inak by som bol celkom k ničomu diabol."

digitalspy.com

Komentáre

Obľúbené príspevky