The Most Stylish Men Of TIFF 2015


Minulý víkend, Mr Porter v Soho House kde si odchitil a požiadal niektorých hercov a režisérov aby sa zastavili na drink a pokecali pri tom. (už podľa toho usúdite, že je to starší článok le celkom pekný tak som ho tu sem dala)

Mr Porter sa stretol s kľúčovými talentami na tohtoročnom Medzinárodnom filmovom festivale v Toronte.

Plodný a všestranný Mr. Tom Hiddleston, (34), bol v TIFF podporovať jeho hlavné úlohy v dvoch veľmi odlišných filmoch. High-Rise je úplne britská záležitosť založená na knihe pána JG Ballarda, ktorá podrobne popisuje, ako sa 40-poschodový bytový dom v Londýne sa zrúti do dystopie divokosti. Jeho ďalší film, I Saw The Light vidíme pána Hiddlestona zobrazovať speváka-pesničkára Mr. Hanka Williamsa.


Mal si nabitý víkend.
Áno, veľmi. Problémy s high-class, myslím. Ale cítim sa celkom dobre, stráviť len jeden víkend predstavením takmer celoročnej práce celému svetu. A nemohli to byť viac protiklade kúsky.

High-Rise je cyklus orgii, chlastu a sexu betónovom paneláku z 1970.
To je asi pravda. Rovnako ako v každodennom živote.

A máš tiež nejaké nahé scény.
Hrám postavu, ktorá je na začiatku náchylná k nahému opaľovaniu. Takže áno, je tam mierna nahota, ktorá môže alebo nemusí byť poľutovaniahodná.

Už si niekedy pochybovali o tom, či ty, ako Angličan, by si mohol hrať kráľa hillbillies?
Boli chvíle pochybností, ale všetky tie najlepšie veci, ktoré som urobil mali okamihy pochybností. Je to o záväzku na konci. Išiel som žiť s týmto multi-Grammy-vyhercom a umelcom v Nashville s menom Rodney Crowell po dobu piatich týždňov, ktorí bol môj tútor v spôsobilosti v blues. Od rána som musel zabehnúť deväť míľ lebo som musel schudnúť ako Hank, bol tak tenký, potom Rodney s ním som spievať sedem hodín denne.

Ako reaguje Williamsova rodina na teba v úlohe?
Počul som od Holly Williams, ktorá je Hankova vnučka. Ona mi napísala asi najviac neuveriteľné list; jeden z tých listov budete mať navždy. Povedala: "Nebolo to ľahké, pretože rodina nechala nejaké veci za sebou, ale zaobchádza s každým s rešpektom a bez rozsudku." Čo bola pre mán len obrovská úľava.

Aka je najlepšia rada akú si kedy dostal?
Mal som učiteľa na dramatickej škole RADA (Kráľovskej akadémii dramatických umení), ktorý mi povedal: "Nikdy sa nepozerajte cez rameno a nikdy sa obzerajte" Čo je pravda a použiteľná v mnohých situáciách. Nemôžete porovnávať seba s ostatným ľuďmi, a obzerať sa späť, to nie je užitočné.

Aké sú pravidlá v tvojom živote?
Buď milý. Byť včasný. Brať prácu vážne - ale seba neberiem príliš vážne.



zdroj: mrporter.com

Komentáre

Obľúbené príspevky