Horns

Mno tento piatok som len tak sedela večer pri telke, mno skôr to bola pokročila hodina tak len náhodou som natrafila na film Horns alebo v preklade Rohy ktory dávali na stanici kino barrandov čo bolo veľké prekvapenie. Večšinou na nej nič nepozerám lebo tam pre ňa nič zaujímavého skoro nie je. Je to film z roku 2013 ale u nás a ani v čechách to v kine vlastne ani nebolo len v US. A jukla som sa teda a ešte len teraz to bola koncom minulého mesiaca premiéra v telke na OJ Cinema. Ja so si tento film zamilovala a je škoda, že sa o ňom viac nevie. Nevidela som to prvýkrát, pred telkou som to videla ešte dvakrát ma nete a je to bomba. Je to niečo pre mňa, je to taka dráma a fantasy hlavne. Niekomu možno bude to fantasy trochu vadiť ale mne to nevadilo a o to to bolo trochu zaujímavejšie a nebolo to len nejaká blbá romanticka dráma. Tiež to bola ale aj celkom zábava a aj vtipné. A čo sa mi asi najviac páčilo bolo to čo medzi sebou mali Ig a Merrin, to puto, už od maliča sa proste ľúbili aj po smrti to bola proste pecka. Ano je to teda poriadna sladká romantika čo som teraz napísala keď boli od maliča spolo a zaľúbili sa a trvalo to až do smrti ale proste ma to dostalo. A boli tam aj pasáže pri ktorých som bola fakt v prdeli a proste som sa rozrevala. Kurnik niekedy som fakt ako citlivka :DDDD. A aj koniec bol taký ale krásny prem ňa určite, mno možno toho fantasy a nadprirodzena bolo na konci trooooošku viac, ubrala by som ale inak krásny film.


Mno a podľa obrázku vidíte, že hlavnu úlohu v tomto filme si zahral Daniel Radckliff a zahral to teda dosť dobere. Merrin si zahrala zase Juno Temple (Black Mass: Špinavá dohoda, Rok Jedna). Mne sa v tom to veľmi páčil a mechápem tých ľudí čo vravia, že mu to vôbec nejde alebo mevie poriadne hrať. A tiež odporúčam si poztieť film kde hrá hlavnu úlohu s Zoe Kazan s názvom What If a je to tiež krásny film. Myslím si, že taléto herecké charaktery mu dosť svedčia.


niečo málo o filme

USA názov: Horns
CZ názov: Rohy
Žáner: Drama / Thriller / Fantasy / Horor
Miesto natáčania: USA / Kanada
Rok: 2013
Trvanie: 123 min

Réžie: Alexandre Aja
Predloha: Joe Hill (kniha)
Scenár: Keith Bunin
Kamera: Frederick Elmes
Hudba: Robin Coudert
Hrajú: Daniel Radcliffe, Juno Temple, James Remar, Kelli Garner, Max Minghella, Joe Anderson, Laine MacNeil, Heather Graham, David Morse, Kathleen Quinlan, Jay Brazeau, Christine Willes, Panou, Nels Lennarson, Sabrina Carpenter, Kendra Anderson

Obsah

Ig Perrish (Daniel Radcliffe) si dlhý čas žil Ako v bavlnke. Pochádzal z majetnej hudobníckej rodiny, peniaze rozhadzoval po hrstiach a dokonca získala ženu svojich snov, krásnu červenovlasku Merrin Williamsovú. Lenze potom sa všetko pokazilo. Merrin bola za neobjasnených okolností znásilnená a zavraždená a keďže vraha sa nepodarilo vypátrať, vina padla na jediného podozrivého: samotného Iga. Čo na tom, že to neurobil, ked Ľudia ho už odsúdili. So znamením vraha na svojom čele žije Ig takpovediac zo dňa na deň, je častejším opitý, Ako triezvy. Ked sa však po jednej z prepitých nocí mladík vo svojom apartmáne prebudí, zistí, že Niečo nie je úplne v poriadku. Na čele mu totiž vyrastie dvojica podivných rohov a naviac mu ľudia v jeho okolí z nevysvetliteľných príčin začnú rozprávať svoje najtajnejšie a najzvrhlejšie túžby aj želania. Ig si uvedomí, že s touto novonadobudnutou schopnosťou získal prostriedok, ako Merrininho vraha vypátrať. Rozhodne sa konať

Komentáre

Obľúbené príspevky