Tom Hiddleston Scored the Lead in I Saw the Light by Doing His Best Owen Wilson Impression


Ako sa Tom Hiddleston získa úlohu hrať Hanka Williamsa, legendu z Nashville ?

"Videl som ho vo filme War Horse, a napadlo ma, že vyzerá veľmi podobne ako Hank Williams," povedal o Hiddlestonovi režisér filmu I Saw The Light Marc Abrahám. "A režisér kástingu mi povedal," Musíš sa uistiť, že sa dokáže naučiť prízvuk, "a počas trojhodinovej večere (s Hiddlestonom) mi ukázal jeho imitácie Owena Wilsona." Ten sa okamžite rozhodol, že si zahrá Hanka Williamsa polovičku Elizabeth Olsen v I Saw The Light, životopisný film o krátkom, tragickom živote Opry legendy.


Hiddlelston tiež hral Americkú ikonu F. Scott Fitzgeralda vo filme Woodyho Allena Polnoc v Paríži s Wilsonom na pľaci. "spravil som to už dávnejšie," spomenul na premietani I Saw The Light v kine Society of New York. "Prvýkrát sa to stalo, keď som len rozprávať príbeh o natáčaní Polnoci v Paríži. Je to niečo, čo som vždy robil, keď som rozprával. Prirodzene som napodobňoval všetky tie hlasy."

Tak samozrejme sa ho bolo opýtané či tiež napodobňuje jeho BFF, kladivo ovládajúceho Thora, Chrisa Hemswortha ? "Urobil som to pred ním. Myslia si, že je to k popukaniu," ponúkol Hiddleston v divadle Metrograph. "Chris je jedným z mojich najlepších priateľov. Natáčanie prvého filmu Thor bola pre nás len nová skúsenosť kde sme sa stali veľmi dobrými priateľmi a tak to aj ostane. Nikdy som nesurfoval, ale stretol som sa s ním v Austrálii, keď sme točili Ostrov lebkiek, nový King Kong filmo (Hiddelston hrá velitela, dobrodruha spolu s Brie Larson). Žije odtialto niekoľko hodín a tak som tam ostal cez víkend v jeho novom dome. Bolo to super vidieť ho znovu."

Hiddleston sám ani nepotvrdil, ani nepoprel, či si zahraje rolu 007 v budúcej bondovke, ale bol oblečený, ako by už samotného Jamesa Bonda hral v obleku od Ralpha Laurena.

Ľudia sa stále pýtaju Hiddlestona, či by to bolo nebezpečné pre človeka, ktorého kariéra je považovaný za raketovú vziať na seba úlohu ako je Bond, ktorý je tak ikonický, že niektorí herci zistili, že kariéru škrtiť. "Nemôžem na to odpovedať," odpovedal diplomaticky. "Úprimne povedané, mám pocit, že rozhovor okolo Jamesa Bonda je niečo, čo sa stane. Je to jedna z obĺúbených konverzácii národa v puboch. Ľudia radi špekulujú o tom, kto to bude."


zdroj: people.com

Komentáre

Obľúbené príspevky