How “High-Rise’s” orgy scenes got made on a budget: “‘Game of Thrones’ has pumped the per-person cost of nudity through the roof”


Toto je krátky ozhovor od Salon s Tomom a režisérom Benom Wheatleym ešte z New Yorku.

Tom, na obrazovke, ste žil v prestavanej stodole v Toskánsku v "Unrelated," impozantnom zámoku v "Crimson Peak," a teraz v modernom bytovom komplexe "High-Rise". Kde sa cítite najpohodlnejšie ?

Hiddleston: Mám rád svoj dom v Londýne, aby som bol úprimný. Nechcem prezradiť príliš veľa, ale je to stará výtvarná dielňa z polovice 19. storočia. Došlo k rozšíreniu, ale je to v podstate bungalov. Moje nohy sú na zemi. Mám malý vonkajší priestor, a to mi v pohode vyhovuje.

A čo vy, Ben ?

Wheatley: Bývam v dome.

Hiddleston: Krásny dom.

Tom objavilií ste sa v niekoľkých príbehoch založenými na triedych rozdieloch, vo filmochoch od Joann Hogg "Unrelated" a "Archipelago" či "High-Rise." Čo vás na tomto druhu postáv priťahuje ?


Hiddleston: Veril som ale nedúfaml som v obsadenie. Tieto filmy od Hoggovej sú vyobrazením ľudského života, ktorý ona uznáva ...

Wheatley: Role od Joann Hoggovej, sú veľmi odlišné od seba navzájom a role Lainga.

Hiddleston: Jedna vec, ktorá myslím, že spája tieto tri charaktery je ...

Wheatley (prerušenie): výška! (Hiddleston a Wheatley vybuchli v smiech).

Hiddleston: Všetci vyzerajú ako ja ...

Wheatley: Je to neskutočné! (smiech pokračuje)

Hiddleston (znovu vážne): Vyzerajú ako jeden na povrchu, ale niečo iné sa deje pod ním.

Wheatley: To je určite to, čo priťahovalo Amy na práci s Tomom. Má všetko pod kontrolov a pod povrchom je niečo bublajúce, snaží sa zachytiť tie emócie. Je taký ako Loki.

Ben, čo ste spravili aby ste priblížili zložitosť textu, akým je román od Ballarda a zachytilí toho ducha na obrazovke ?

Wheatley: No, ja ti poviem, ako sa to robí. Získate naozaj brilantnú osobu ktorá vie písať scenáre. Amy Jump to vie robiť. Aby bolo jasno, nepohol som ani prstom pri písaní scenára. Klišé o tom, ako režisér interaguje so scenáristom, prenasleduje ho po miestnosti, trhá stránky z románu, a nápisom "Dajme si toto!" - To nie. Náš vzťah je úplne oddelený. Vzala knihu preč a vrátila sa s úplne hotovými skriptami. To bolo ono. To bol scenár, ktorý sme urobili.

zdroj: salon.com

Komentáre

Obľúbené príspevky