Tom shows his school photo

Mno v tomto videu Tom ukazuje svoju obľúbenú fotografiu zo školy. Na fotografii je maličký Tom keď mal eštelen 4 roky. Mno a čo je to vlastne za video ? Je to ďalší projek UNICEF s názvom Moja školská fotka kde natočíte video a ukážete svoju fotku, naj fotku zo školy a pridáte po zavesení na net lenhashtag #EmergencyLessons. Tom sa nechal inšpirovať videom dvoch malých školáčikov z Ukrajiny Jaroslavom a Nasťou ktorý chceju pomôc svojej škole ale aj ostatným ktoré sú poznačene konfliktami a krízov alebo niečim iným. Týmto chcejú podporiť význam a dôležitosť škôl a vzdelania. A ešte som zabudla, že by ste mali zdieľa aj ich video ktoré nájdete v celom článku. Našla som ho aj zo slovenskými titulkami tak som vam dala toto. Keď som truchu pošmejdila našla som napokon video zo SK titulkami aj k Tommovmu videu len si ich po spustení musíte zapnúť a to je všetko :).



Komentáre

Obľúbené príspevky