Tribeca Interview: Tom Hiddleston


Ak hľadáte projekt s Tomom Hiddlestonom nemusíte chodiť ďaleko. V súčasnej dobe na veľkom plátne, on hrá Hanka Williamsa v životopisnom filme "I Saw The Light." V súčasnej dobe na malej obrazovke, hrá správcu hotela Jonathana Pina v úpravenej minisérii Johna le Carré "The Night Manager." A na obrazovky prichádza na veľké i malé kde hrá Dr. Roberta Lainga vo filmovej adaptácii satirického románu JG Ballarda "High-Rise." Ten film, ktorý predstaví pabelák, kde bohatý získa najlepší výhľad a služieby a chudobné sú zaradení do nižších poschodí, bol teraz na filmovom festivale Tribeca, a bude na požiadanie 28.apríla v kinách a v divadlách 13. mája.

V rozhovore pre tento týždeň v New Yorku počas festivalu, Mr. Hiddleston diskutoval o jeho práci na "High-Rise," kritické reakcie na "I Saw The Light" a odozvu sociálnych médií zvlášť živočíšných scén v "The Night Manager .


Q: Akoto, že ste skončiť všade a naraz ?

A: Ospravedlňujem sa, naozaj, v prvom rade za to, že som všade. Som si istý, že je to veľmi únavné a nikto nechce nikdy znovu vidieť moju tvár. Bola to zvláštna zhoda, že práca za posledných 18 mesiacov môjho života, všetko to bolo prepustené naraz. A pre mňa, každý kus práce má takú integritu a zamerania. Ale musíte vidieť, že sú odlišnéa aj publiku. Cítim sa veľmi šťastný, že som ma dovolené robiť toľko rôznych vecí.

Ako ste sa dostal k "High-Rise" ?

Vedel som, že Jeremy Thomas, producent, ktorý je legendou v nezávislom filme. On a ja sme spolupracovali na filme "Only Lovers Left Alive". Napodiv, režisér Ben Wheatley a jeho scenárista Amy Jump, stalo sa, že sa oženil, povedal mi, že keď oni boli počatia obsadzovania pre film mali moju fotografiu na svojej chladničke, ktorú som našiel a spočiatku to bolo znepokojujúce, ale v skutočnosti je to obrovský kompliment. Myslím, že Ben a Amy ma vždy predstavovali v úlohe Laing.

Som veľký fanúšik práce Bena Wheatle. Ako britský filmár má jedinečnú víziu a hlas. Kombinácia Benovej chuti s Ballardovej citlivosti, bola to vzrušujúce vyhliadka. Zdieľajú veľmi sofistikovaný druh vzdoru. Neboja sa, že sú provokatívny. Jedná sa o skúmanie ľudskej prirodzenosti v krajnom prípade. Myslím, že najlepší dráma ľudskej bytosti v extrémnych situáciách a výzvy.

Kedy ste sa zoznámili s prácou Ballarda ?

Moje prvé zoznámenie prišlo, keď som bol na vysokej škole a môj najlepší priateľ v tej dobe bol veľký fanúšik. Čítal "Concrete Island" a "Cocaine Nights". Bol vždy veľmi hlasný do Ballardovej predvídavosti. Bol fascinovaný technológiami a našou posadnutosťou ními. "High-Rise" bol napísaný v roku 1975, ale ak si ju prečítate, vyznie to veľmi súčastne.

Koľko času ubehlo medzi natáčaním filmov "High-Rise" a "I Saw The Light" ?

Natáčal som ich obratom, takže som mal asi týždeň voľna medzi tým.

Aké to bolo ísť tak rýchlo z tejto štylizovanej budovy z 1970 sveta "High-Rise" filmu do južného okolia country hudby?

Bolo to veľmi čudné. Som rád, mal som týždeň voľno. Dokončil som "High-Rise" 25. augusta 2014, a 2. septembra som pristál v Nashville. A myslím, že mi chvíľu trvalo, kým som sa striasol "High-Rise," svojím spôsobom. Keď ste bol ponorený v jednom konkrétnom prostredí, to nejaký ten čas pretrváva. Bolo to šialené, premýšľať o tom. Vďaka bohu, išiel som rovno do Tennessee, pretože inak by som nikdy nebol schopní dostať to z hlavy.

Kritická reakcia na film "I Saw The Light" nebola nejako valná. Som zvedavý, čo si o tom myslíte ?

No, ja by som bol blázon, keby som nepriznal, že to nie je najlepšia správa na svete. Ale skúsenosť robiť ten film tak príjemný, že si ho uchovám navždy. Ľudia, ktorých som stretol, ktorí videli film boli veľmi veľkorysý a nejako zachytili zmysel pre vášeň, s ktorou bol vyrobený. Bola to obrovská práca z lásky. Strávil som viac ako piatimi mesiacmi svojho života robením, premýšľaním o tom každou minútu každý deň. To je to, aké to je robiť filmy. Môžete stráviť obrovské množstvo času a energie, všetkého možného, a to trvá len dve hodiny pre každého v publiku, nech sa im to páči alebo nie. Ale každý má právo na svoj názor, a jediná vec, ktorú môžem kontrolovať je môj záväzok k práci.

Keď "The Night Manager" hral vo Veľkej Británii, jedena z vašich sexuálnych scén spôsobila rozruch v sociálnych médiách. Ako ste sa cítil ?

To bolo pravdepodobne veľmi dobré, že som bol preč na natáčaní filmu "Kong: Skull Island" vo Vietname, keď sa to stalo. Keď sme točili scénu, nevidel som to ako byť viac alebo menej významnú ako akokoľvek inú scénu v "The Night Manager." Odpoveď je prekvapujúce, ale to je to, čo to je, myslím. Týka sa to akejkoľvek milostnej scény, myslím, že reprezentácia je vždy úplne odlišná od skutočnej skúsenosti to robiť.


zdroj: nytimes.com

Komentáre

Obľúbené príspevky