Tom and Taylor out in Rome


Dobre viete, že Tom s Tay sú teraz momentáne v Taliansku kde prileteli v pondelok a ubytovali sa v luxusnom podkrovnom apartmáne. Konkrétne v Ríme a užívajú si svoj spoločný čas ktorý možu stráviť. Paparazzovia im teraz nedajú pokoj a tak sa zase objavilo mnoho fotografií z ich akvivít ktorými trávili čas. Čo bolo asi pre nich trochu blbé, že pri príchode ich fanúšikovia už čakali pred hotelom.

Prva várka fotiek je z prehliadky z Kolosea ako som už informovala skor. Na fotkách je vidieť, že si to aj napriek spoločnosti užívajú, držia sa za ruky, fotia. Tay má na sebe žlté šatočky ktoré jej dosť svedčia a Toma ako vždy, elegán v košeli a nohaviciach.

Ubytovaný boli v hoteli de Roussie odkiaľ pochádza zrejme ďalší set fotografií kde možete Toma a Tay vidieť sedieť v reštaurácii. Do toho som tiež zamiešala aj fotografie z raňajok lebo sa mi proste nechce rozdeľovať zas až toľko a zrejme raňajkovali tiež v hoteli. Nebol k tomu žiaden popisok. Tay sa prezliekla a vzala si na seba blielu blúzu a elegantné pudrové kraťase a vyzerala zase skvelo, Toma si na seba hodil len bundu a bolo to :D. Ďalšie fotky v albume sú už z raňajok ďalšieho dňa kde je Tay zase v bielom outfitte kde vymenila kraťase za nohavide a iné topánočky. Tom to tiež trochu zmenil a vzal si svetlé nohavice aj topánky čo sa mi páči asi viac než čo mal predtým ale v oboch prípadoch vyzeral dobre :DDD:

Posledná várka fotiek je pri jazde helikoptérou, keď som to pochopila tak ňou si práve prezerali pamiatky z vrchu a lietali hlavne nad Vatikánom a bazilikou svätého Petra.

A ešte jedna správička ale tá je už o niečom inom. Ešte keď som sa pustila do tohto článku náladu mi spravilo ozámenie, že možno bude ďalšia séria hannibala aaaaaaaaaaaaaaaano. Ako zatiaľ sa o tom hovorí ale vraj by to bolo nožné aw :)))))). Prešlo by to určitým reštartom, ponúkla by úplne nový pohľad na vzťah Willa a Hannibala a nepriamo by čerpala z doteraz nerealizované časti románu Hannibal, ktorá by bola upravená tak, aby pre obe postavy sedela. Will by definitívne přešiel na temnu stranu síly, och ten slaďoch, to by som si rada pozrela :DDD. Herci sa vyjadrili, že by to určite brali, och tak keby to bola pravda tak by som bola fakt šřastná :DDDD a že by si tam mohol zahtať aj Lee Pace ako zabijak Bufallo Bill och tak to je moj ďlší miláčik, to musia jednoznačne zrealizovať :). Ja viem už som sa naochala asi dosť :DDDDD.

001_28129~20.jpg 002_28129~12.jpg 003_28129~9.jpg 004_28129~8.jpg 005_28129~4.jpg
(photos 29)

001~59.jpg 001_1.jpg 002~57.jpg 002_1.jpg 003~48.jpg
(photos 21)

001~58.jpg 002~56.jpg 003~47.jpg 004~40.jpg 005~30.jpg
(photos 27)

Komentáre

Obľúbené príspevky