Photos by RR Merrell


Ešte než začnem článok k tomuto shootu ktorý som si pre vás pripravila by som chcela povedať, že som konečne videla film I Saw The Light. Huráááá, konečne sa objavil aj na stiahnutie na uloz.to, je to aj s titulkami, keď máte záujem smelo do toho. Na začiatok by som povedala, že je to životopisný film a už len preto si ho veľa ľudí len tak nepozrie z vlastnej iniciatívy, keď ho možno ako ja vačšina asi nepozná. Nie som z toho ako strašne vo vytržení ako pri niektorých, ale bolo to príjemné pozeranie. Ani raz som počas pozerania filmu nečumela na to koľko chýba ešte do konca a to má film asi dve hodiny alebo nejako takto. Čo by som také povedala aby som nič neprezradila, mno bolo tam niekoľko vtipných chvíľok ktoré človeka pobavia, Tom tam krásne spieva a piesne sú chytľavé a majú veselí text, vačšinou, tie sú mimochodom tiež prekladané vo filme. Ale je to zvačša tragický film ktorým sa prelínaju nejake šťastné okamihy jeho ťažkého života. Film ma jednoznačne krásny začiatok a koniec, ten sa mi dosť páči aj keď bol tragický. Takže by som ho aj odporučala pozrieť. Možno nebudete jásať ako pri filme Teória všetkého, je to trochu také usadlejšie ale je to pekný film, jednoznačne.

Toto je ten sľubovaný shoot ktorého fotenie ste mohli uzrieť nakrátko vo videu ktoré som tu zverejnila len pred niekoľkými dňami v ktorom bolo tiež krátký rozhovor pre The Wrap. No a tieto forografie fotené RR Merrell boli fotené pre The Wrap, čo ván už učite došlo :). Musím sa priznať, najprv som si ani nemyslela, že sú to oficiálne fotografie podľa toho ako niektoré vyzerájú, ešte k tomu pridalo, že sú v takom malom formáte. Nakoniec som zistila po prečítaní, že sú. No tak dúfam, že sa čoskoro objavia aj nejaké kvalitnejšie a hlavne vačšie ako tieto. Mňa jednoznačne zaujala prvá fotografia aj vďaka tomu tónovaniu, ale som torchu sklamaná lebo som čala trochu viac, no možno sa ešte nejaké objavia neskor.

TOM-HIDDLESTON-1795.jpg TOM-HIDDLESTON-1838.jpg TOM-HIDDLESTON-1880.jpg TOM-HIDDLESTON-1934.jpg TOM-HIDDLESTON-1950.jpg
(photos 6)

Komentáre

Obľúbené príspevky