Photos by Glen Luchford


Viem, že ste si to už niektorý všimli, že sa obavili nové fotografie ale ja som chcela so zverejnením trochu počkať, či sa neobjavia aj ďalšie. Trochu sa to aj oplatilo lebo sa potom objavila ešte jedna :).

Tak čo prvé mi prebehlo hlavov keď som tieto fotografie videla bolo aaaaaaaaaaaaa :DDDDD, ako bola som prekvapená keď som ich videla po prvýkrát. Mala som asi dvakrát vačšie oči :DDDD. Tentoraz bol Tom využitý pre hot celosvetovú značku Gucci ako tvár najnovšej kampane. Fotenie sa uskutočnilo v sídle patriace známemu umelcovi, scénografovi a kurátorovi všetkých štýlových vecí Tonymu Duquettemu. Fotografom týchto úžasných fotografii je Glen Luchford ktorý ich nafotil pre magazín GQ a je k tomu aj krátky článok práve o tomto fotení, značke a aj pár slov o Tomovi ale zatiaľ iba na nete. Ale nebolo tam toho veľa. Označili ho ako rádoby Bonda, čoskoro v piesni Taylor Swift (čo už podľa mňa nie je už také smiešne), a hviezda The Night Manager má veľa talentov, čo sa toho týka, ale jeho zvláštna schopnosť je nosiť oblek naozaj k***y dobre. Vynieslo mu to miesto medzi novodobými oblekovými bohmi, ako je Lapo Elkann a Ryan Gosling-ľudí, ktorí vedia, ako využiť silu dobre ušitého obleku. Čo ma teda dosť pobavilo :DDDD ale absolútne s nimi súhlasím. Tom vie veľmi dobre ako na sebe oblek nosiť, aby to vyzeralo naozaj dobre a neodolateľne :). Tie psíky ktoré sú tam použité keby vás to náhodou zaujímalo sú krásne afgánské chrty ktoré tomu dodávajú taký punc luxusu čím sa táto značka vyznačuje. Ja som jednoznačne z fotiek paf, hoc niektorým by sa to zdalo už aj trochu mno menej mužné, niektoré kúsky ktoré sú na fotkách použité ale mne je to fuk, Tom tam vyzerá proste skvostne a basta :DDDD.

gallery-1474898555-elle-tom-hiddleston-gucci-05-glen-luchford.jpg GU501_MENS_TAILORING_PR_CROPPED_300dpi_1.jpg GU501_MENS_TAILORING_PR_CROPPED_300dpi_2.jpg GU501_MENS_TAILORING_PR_CROPPED_300dpi_3.jpg GU501_MENS_TAILORING_PR_CROPPED_300dpi_4.jpg

Komentáre

Obľúbené príspevky