Photos by Steven Klein


Normálne som s Toma v poslednom čase prekvapená, ale v dobrom zmysle a milo prekvapená ale prekvapekná. Na nete sa objavil ďalší nový shoot ktorý nafotil pre magazím Interview a jeho fotografom je Steven Klein. Zrejme ma Tom nejaký voľný čas keď sa púšťa do takýchto nových vecičiek a robí len dobre lebo sa mi páčia a mám z neho radosť. V magazíne je dosť rozsiahli rozhovor ktorý s Tomom spravil jeho dlhoročný priateľ a kolega Benedict Cumberbatch. Rozoberajú tam skoro všetky Tomove projekty, nie len nové ale aj jeho staršie a tiež keď hral Tom v divadle. O ľudoch s ktorými si Tom zahral a tiež tam rozoberajú nejaké filmy, ako Tom po prvýkrát uvidel Bena hrať a dalšie vecičky. Ako som už spomínala je to naozaj dosť dlhý rozhovor a rozmýšľam či ho preložím lebo stojí to celkom za to. Ale ako dobre vieme vačšinou sa takéto články dosť obchádzajú preto lebo sú dlhé. Tak to ešte uvidím ako sa s tým popasujem a bude čas. Mno prejdeme trochu ďalej, Tom sa dokomca dostal aj na obálku magazínu a musím povedať, že zvolili dosť dobre a nejde ju nemilovať :DDDD. Všetko toto sa presnejšie objaví v októbrovom vydaní. Teraz trochu poohováram shoot. Pravdu povediac som prekvapená z typu fotografií ktoré Tom nafotil. Tieto sú takpovediac trochu od normálu čo fotil Tom doteraz, tie sú tak trochu extravagantné. Gucci je trochu o niečom inom teda :DDDD ako toto, aj keď tá by sa dala považovať tiež za extravagantnú. No moj prvý dojem ako som si fotky prezrela bolo, že mi pripomína masového vraha :DDDDD. To u mňa evokuje to všetko prostredie, ako sa Tom na fotkách tvári a ešte aj ten plášť alebo kábat, to všetko dohromady na mňa tak posobí. Ale páčia sa mi len to je trochu nezvyk ho takto vidieť, ako som povedala do obálky som sa zamilovala, je to ako by sa vám pozeral až do hlavý :DDDD, len dúfam, že sa objaví aj bez tých všetkých popiskov.

14492599_1082845925144115_969497684271681844_n.jpg img-tom-hiddleston_16220849025.jpg img-tom-hiddleston-_162150664870.jpg img-tom-hiddleston_162238723727.jpg img-tom-hiddleston_162306708584.jpg

Komentáre

Obľúbené príspevky