Photos by Austin Hargrave


Tak tieto fotečky ma takisto prekvapili keď som ich našla lebo som si myslela, že sa toho viac ani neobjaví. Je to dalo by sa povedať, že starší shoot z roku 2015 ktorý Tom nafotil ešte počas festivalu Toronto International Film Festival ktorý sa konal v Toronte ako je už zjavné podľa názvu samotného. V tej dobe tam bol prezentovať svoje filmy I Saw The Light (ktorý by som aj odporučila) a tiež aj film High-Rise v ktorých si zahral hlavne úlohy. Fotografom tohto skvelého shootu je Austin Hargrave ktorý to nafotil pre The Hollywood Reporter. Ja nemám slov, ako Tom tam vyzera proste perfektne, tá modrá mu meskutočne pristane. Viem omieľam to skoro vždy ale je to proste tak :DDDD. Som rada, že sa toho objavilo viac hoc po takej dobe, bola by to fakt škoda :). Tiež tam má krásne kukadla, je skvelé, že sa mu tu zameral aj na tvár :DDD, je tam neskutočne zlatučký.

tumblr_oemffvo9Un1u5j9sco1_1280.jpg tumblr_oemffvo9Un1u5j9sco2_1280.jpg tumblr_oemffvo9Un1u5j9sco3_1280.jpg tumblr_oemffvo9Un1u5j9sco4_1280.jpg tumblr_oemffvo9Un1u5j9sco5_1280.jpg
(photos 8)

Komentáre

Obľúbené príspevky