That’s a wrap on the set, now we wait!


Ahojte ľudkovia, takže je to už dlhšie čo som tu nič nepridala a to ma trochu trápi, ale ako už to tu omieľam dlhšie nič nové sa neobjavuje a ja nemam čo pridávať, čo je strašné. A ako to dobre všetci poznáme tak sa toho potom všetko nakopí naráz a človeku z toho ide hlava dokolečka.

A tak som mala trochu času a pozrela som si všetky série Game of Thrones, videla som to všade a každý bol z toho preč. Povedala som si, že si to teda pozriem keď ostatné seriály ktoré pozerám nemali nové časti. Mno potom som to pochopila čo na to všetci vidia a normálne ma to vtiahlo do seba a nemohl som to prestať pozerať. Zamiloval som si to hneď a nemohla som prestať pozerať, ja si osobne nemožem pomocť keď sa mi niečo páči, či už je to film, seriál alebo kniha pokiaľ nedojdem až na koniec, takže som s tým zabila niekedy aj celý deň :DDDD. To na sebe niekedy nemám rada :DDDD ale čo už. Nemožem si proste pomoct už po pár častiach som prišla nato, že to musím vidieť všetko lebo som pri tom nadávala, plakala a smiala sa, a vždy sa našiel niekto komu by som tu hlavu tam dala sťať :DDDD. Tiež som si obľúbila niektoré postavy a to hlavne Aryu Stark (Maisie Williams), Tyriona Lannistra (Peter Dinklage) a Lyannu Mormont (Bellu Ramsey) hoc sa tam ukázala len krátko ale dosť na mňa zaposobila. Ale aj dalších mám rada ako napr. Daenerys Targaryen (Emilia Clarke), Jon Snow (Kit Harington) alebo Sansa Stark (Sophie Turner). Neskutočne sa teším na ďašliu sériu :).

No a nakoniec aby som nezabudla predsa sa len jedna novinka objavila a to, že natáčanie filmu Thor: Ragnarok sa skončilo. Ako som už ohlásila v názve, na placi to už je hodové len treba čakať. Bolo taktiež oznámene, že v UK sa film dostane do kín už 27. októbra 2017 a celkovo a u nás ho bude mocť vidieť až 3. novembra 2017.

Komentáre

Obľúbené príspevky