Tom Hiddleston joins Eddie Redmayne in prehistoric animated comedy Early Man


Tom sa pripojil k obsadeniu Nicka Parka a jeho animovanej komédie ako prehistorický pračlovek, tyransky darebák lord Nooth, Aardman Studios a StudioCanal to oznámili vo štvrtok.

Tom sa tak pripojí napríklad k Eddiemu Redmaynovi o ktorom sa to už vedelo od mája ako hlas pre Duga, jaskynného muža, ktorý bude súperom pre Tomov charakter, "bude musieť zjednotiť svoj kmeň pre obrovskú bronzovú bitku a poraziť ho vo vlastnej hre.": namysleného, peniaze milujúcého tyrana a guvernéra bronzového mesta.

"Tom je skvelý herec a je to tak vzrušujúce vidieť ho, ako našeho kresleného zloducha privedie k životu s jeho úžasným talentom, energiou a nadšením," povedal Park vo svojom vyhlásení. "Je to veľká česť pracovať s Tomom a som tak nadšený, vidieť jeho postavu lorda Nootha vynoriť sa na obrazovke."


Tom je rovnako nadšený so spolupráce so slávnym tvorcom, a dokonca na svojom instagrame zverejnil fotografiu zrejme pri videohovore.

"Bol som fanúšikom Nicka Parka a Aardmana tak dlho, ako si spomínam, a som nesmierne poctený, že môžem pracovať s Nickom a tímom na tomto dobrodružstve," povedal Tom vo svojom vyhlásení. "Som nadšený, keď som mohol vdýchnuť nejaké zdanie života do tohto hysterického darebák a prvykrát pracovať s Eddiem. Smial som sa nahlas, keď som to čítal. Lord Nooth je väčší ako život v každom ohľade. Nemôžem sa dočkať keď sa s ním publikum stretne. "

Pračlovek sa v súčasnej dobe natáča v Bristole, Anglicko, a bude distribuovaný StudioCanal vo Veľkej Británii, Francúzsku, Nemecku, Austrálii a na Novom Zélande v roku 2018.

14656341_1102432493185458_5082872803135485520_n.jpg
(photo 1)

zdroj: ew.com

Komentáre

Obľúbené príspevky