Kong: Skull Island: Trailer + Posters


Mno ľudkovia moji, ako som tu už písala v stredu sa objavil nový trajler k filmu Kong: Skull Island. Mno a prečo ho tu pridávam až teraz ? Je to preto, že mi nešiel net a to akurát som vás stihla obehať a práve vypadol. Takže to pridávam až teraz. Neviem možno ste to už niektorý videli. Ja som osobne z traileru veľmi nadšená. len ako dúfam takto pútavý bude aj celý film. Takže v traleri uvidíte nové kúsky, skoro nič sa tam neopakuje z predošlého. Krásne si možete obzrieť Konga lebo sa tam objavuje dosť často, sám režisér sa vyjadri, že ho skrývať nechce, tak tuto to máme. Tom je tam tiež dosť často takže sa možete juknúť aj na neho :DDDD. Okrem týchto pánov tam uvidíme ale aj ďalšie neskutočné zvery a monštrá ktoré sme ešte nemali možnosť vidieť. Trailer vyzerá pekelne akčne a plný strašných momentov, ale to už si pozrite :). Mno a ešte nazáver sem pridávam niekoľko plagátov ktoré sa pritom objavili.



gallery_main_kong-skull-island_~0.jpg gallery_main_kong-skull-island_5.jpg gallery_main_kong-skull-island_b.jpg
(photos 3)

Komentáre

Obľúbené príspevky