74th Golden Globe Awards Nominations Announcement


Asi viete a píše sa to všade, že sa blížia ocenenia Golden Globe a mám z nich aj obrovskú radosť lebo je tam nominovaný aj samotný Tom :). Nominácie boli oznámené už prd niekoľkými dňami ale ja som proste nemala čas ani na taky krátky článok ako je tento, bola som rada, že som obehla vás. Ale teraz som si čas konečne spravila. Odovzávanie cien sa bude konať 8. januára a moderovať to bude Jimmy Fallon čo bude určite pecka :). Nominácie su naozaj nabité dobrými hercami, herečkami, filmami a seriálmi, čo bude nesmierne ťažký súboj. Mno ale teraz ku kategóriam. Nominovaný nebol len Tom ale aj jeho herecký kolega Hugh Laurie za jeho vedlajšiu úlohu v seriáli The Night Manareg, samotný seriál získal tiež nomináciu čo je teda tiež dosť super :) a mám z toho radosť.

Best Performance in a Miniseries or Television Film:
Riz Ahmed - The Night Of as Nasir "Naz" Khan
Bryan Cranston - All the Way as President Lyndon B. Johnson
Tom Hiddleston - The Night Manager as Jonathan Pine
John Turturro - The Night Of as John Stone
Courtney B. Vance - The People v. O. J. Simpson: American Crime Story as Johnnie Cochran

Best Supporting Performance in a Series, Miniseries or Television Film:
Sterling K. Brown - The People v. O. J. Simpson: American Crime Story as Christopher Darden
Hugh Laurie - The Night Manager as Richard Onslow Roper
John Lithgow - The Crown as Winston Churchill
Christian Slater - Mr. Robot as Mr. Robot / Edward Alderson
John Travolta - The People v. O. J. Simpson: American Crime Story as Robert Shapiro

Best Miniseries or Television Film:
American Crime
The Dresser
The Night Manager
The Night Of
The People v. O. J. Simpson: American Crime Story

Komentáre

Obľúbené príspevky