Early Man Official Teaser Trailer

Koncom minulého roka a to presnejšie v októbri som vás informovala, že sa Tom pripojil k obsadeniu Nicka Parka a jeho animovanej komédie ako prehistorický pračlovek, tyransky darebák lord Nooth. Early Man, ktorého preméru presnejšie nepoznáme len, že to má byť v januári 2018 zahviezdia Eddie Redmayne, Tom Hiddleston, Timothy Spall a Maisie Williams.

Celovečerny animák sa odohráva na úsvite času, keď dinosaurý brazdia krajinu a rozpráva sa príbeh o tom, ako jaskynný pračlovek Dug spolu s bratom Hognobom zjednotiť svoj kmeň pre obrovskú bronzovú bitku a poraziť ho (lorda Nootha) v hre na vlastnú pasť.

Mno a to je všetko čo sme doteraz vedeli o tomto filme až doposiaľ. Pravdupovediac som aj pre to na to úplne zabudla lebo sa okolo toho nič nedialo až na jednu správičku doteraz. Nedávno sa na nete objavil krátky oficiálny teaser trailer. V trailery možete vidieť zatiaľ len Duga ktorého dabuje Eddie Redmayne a niekoľko členov kmeňa. Ja osobne na také rozprávky veľmi nie som no ale čo by som nespravila pre Toma :DDDDD. Ale kto vie možno sa mi to bude aj páčiť, no jednoznačne si to pozriem a uvidí sa či sa moj názor nezmení :DDDD.

K tomu sa objavila taka mala správička ktorá je nám celkovo na nič ale tým ľuďom ktorý žijú v Bristole keďže sa na tom pracovalo práve tam je to skvela správa. A tá znie: Aardman hľadá dav 1000 Bristolanov, ktorí sa zúčastnia mimoriadnej udalosti na Memorial Stadium tento rok v lete, aby zaznamenali zvuk, ktorý bude použitý vo filme. Kvôli vokálovej škále je potrebný pre záznam, hľadajú iba dobrovoľníkov, ktorí majú viac ako 18 rokov. Všetko sa to bude konať 1. júla. Takže je skvelé, že sa im dovolili takto podieľať na filme :).

Komentáre

Obľúbené príspevky