POTM: July

Mno tak pred tým ako som začala písať tento článok ktorý sa týka fotky mesiaca konečne som si prezrela film Kráska a zviera. Mno a bolo to naozaj skvelé, som rada, že som si to konečne pozrela lebo to stálo za to. Páčilo sa mi na tom najviac to ako medzi sebou vtipkovali, to bolo perfektné :DDDDDD. Emma bola neskutočná, rozkošná a úžasná, veľmi sa mi v tom páčila, no trochu mi pripomínala Hermiónu. Všetkou to svojou bojovnosťou a tými knihami :DDDD, ale to bude asi všade. Mno a to s tým ako rozoberali to, že je tam gay v rozprávke a niekde ju chceli zakázať, fakt nepatrné náznaky. Tá časť ktorá trvala len niekoľko sekúnd kde spolu tancovali chlap s chlapom. Príde mi to trochu príliš, že ju nechceli hrať len pre to, mno ale čo už.

Teraz sa vrátime k fotke mesiaca. V menu si možete už konečne prezrieť výhernú fotografiu na tento mesiac ktorá to dalala len o tri hlasy :). Tentoraz som sa rozhodla pre fotografie ktoré som tu pridávala asi v polovici minulého mesiaca a to od fotografa Gavina Bonda. Ako som už predtým spomínala boli fotené keď sa konalo odovydávanie cien BAFTA Film Awards 2017. Priznám sa, že som ešte rozmýšĺala nad fotkami od Bryca Duffyho ktoré boli fotené pre Variety, bol to posledný shoot ktorý sa tu zatiaľ objavil ale keď si dobre pamatáte tak tam bol ten pošahaný tag a to nevyzerá dobre. Dúfam, že sa čoskoro objavia aj bez toho. No aj napriek tomu som s týmito fotografiami nadmieru spokojná lebo tam Tom vyzerá dokonalo a aj tak by som ich hneď na to použila :DDDDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky