Thor: Ragnarok Funko Reveal on THWIP

Na tomto blogu to ide teraz ako v lete na sánkach a to je des. Články sa tu pridávajú sporadicky lebo sa nič nedeje a je proste mŕtvo. Tom ani nevytiahne paty z domu aby sme si ho aspoň trochu prezreli a ja tu teraz tak mierne trpím a neviem čo pridať. Už nech tu je D23 a SDCC lebo sa fakt trochu zbláznim. Aj preto vam sem pridávam toto video ktoré sa prednedávnomo objavilo aby to tu len tak nestálo. THWIP! Big Marvel Show je rozmanitá talk show, ktorú organizujú Lorraine Cink a Ryan Penagos AKA Agent M, ktorí prezentujú a predávajú ďalej najväčšie príbehy z Marvelovských filmov, televízie, spravodajstva, hier a samozrejme komiksov. Je to taký krátky quíz kde dve fanúšičky hádaju ktorý charakter alebo znaky patria akej postave z filmu Thor: Ragranor. Raz dá otázku Lorraine a raz Ryan ktorý postupne odhaľujú figúrky postáv z filmu ktoré sú naozaj skvelé a rozkošné. Mne to príde teda dosť vtipné a zábavé keď to dievčence nevedia :DDD. Tiež sa mi páčil ten chýták s dvoma figúrkami Heli :DDD na tom som sa nachytala aj ja, ako napadla mi ale to, že tam už bola jedna figúrka tak mi to nešlo do hlavy :DDDD. Mno ale musím povedať, že Lokiho a Thora uhádli teda hneď :DDDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky