Thor: Ragnarok: Trailer + Poster


Mno a ako inak sa tam objavil nový trailer k filmu Thor: Ragnarok plus tiež poster ako som už sponínala v predošlom článku. Z oboch ako z traileru aj plagátu som nadšená. Z plagátu, že aj napriek tomu, že sú to naozaj najtemnejšie časi ktoré nastanú je tak pestrý a farebný, že si ho človek všimne a určite pritiahne jeho pohľad ako aj pri prvom plágáte ktorý možete vidieť v galerke. Som z neho jednoducho nadšená, páči sa mi jeho prevedenie, hoc by to mohlo vyzerať tuctovo, to ako su poukladaný ako totem mi príde skvelé a trochu originálnejšie ako u predošlích.

Mno toľko k plagátu teraz k videu. Celé video je poskladané z nových scén takže tý ktorý sa chcú prekvapiť tak na to nečumte lebo je tam kopec nových scén. Z čoho som najviac nadšená je ale to, že je tam viac Lokiho ako v tom prvom a to je skvelé, Lepšie si ho tak možeme prezrieť. Ako som si všimla tak nie každému lahodí, že je Loki natiahnutý v modrej farbe. Ako je pravda, že zelená je proste zelená ale v komiksoch je tiež v modrom takže sa asi nič nedá robiť. Tentoraz si dali záležať aby to podľa neho tak aj bolo. V traileri si krásne možete poprezerať ako vyzerajú všetky hlavné postavičky. Trailer celkovo sa mi páči, je tam dosť vážnych a dramatických scén prepletené s tými vtipnými. Páči sa mi tá kde nájdu Lokiho zviazaného a on povie prekvapenie :DDD ako mňa to teda dostalo a rozosmialo, nesmie chýbať polonahý Thor :DDDD, Hela aj napriek tomu, že je záporačka je proste božská bohiňa a ja som si ju už teraz zamilovala. Láska na prvý pohľad :DDDD. Baannera tam uvidíme dosť často v civile, mnoho povedala by som epických scén, hlavne bojových. Je tam aj jedna časť ako Loki a Thor uchopia nejaké emzácke zbrane, to mi hneď pripomenulo Ghostbusters :DDDD: Vidieť, že sa tu zamerali na Thora ako bolo už povedané v starých rozhovoroch čo je fáne lebo veď je to film práve o ňom.

Ja len v kútiku dúfam, že takto bude vyzerať aj celý fillm lebo by to bolo obrovské skalanie. Držím im teda palečky aby to bolo skvelé. Tiež som čítala v jednom článku, že trailerov na comic cone nebolo veľa ale aj keby ponuka bola obsiahlejšia tak trailer Thor: Ragnarok by strčil konkurenciu do vrecka.

20228866_1375280772567294_5953334562657028832_n.jpg
(photo 1)

Komentáre

Obľúbené príspevky