POTM: October

Mno opať tu máme začiatok nového mesiaca. Poviem vám, že som na týmto rozmýšľala asi posledné dva dni. A aj aby som na to nezabudla čo sa ako je už zvykom skoro stalo :DDDD. Totálne som nevedela čo vlastne pridať a z čoho vyberať. Tom už nehorázne dlho nenafotil žiaden nový shoot, nikde sa poriadne neukázal ak nepočíma Comic-Con v San Diegu. Ako dobre chápem, že sa pripravoval na hru Hamlet ktorá mimochodom má dnes svoju premiéru tak som teda zvedavá či sa z toho niečo objaví. Ja dúfam, že aspoň niečo by mohlo :D. Tiež som ďalej rozmýšľala nad fotkami od paparazzov ale to by asi ani nemalo cenu. Tom v podstate chodí alebo behá :DDDD skoro neustále v tom istom. Možno len s nepatrnými zmenami takže to by asi nebolo veľmi zaujímavé. Takže som sa rozhodla, že vyberiem fotografie na ktorých je Tom v obleku z tohoto roka. Fotografie sú z roznych akcii na ktorých sa objavil. Tých Tom tento rok až tak veľa tiež nenavštívil. Prvá je z odovzdávania cien Golden Globe kde sa mu podarilo vyhrať vďaka seriálu The Night Manager, druhá fotografia je zase z The BAFTA Tea Party a posledné dve fotografie sú z propagácie filmu Kong: Skull Island. Pri dámach je vyberanie modelov asi jednoduchšie ako u mužov, možno zaujímavejšie ale snažila som sa aby to tu nebol len čierny oblek alebo smoking. Tom je aj celkom odvážnejši a nebojí sa skúsiť niečo iné čo sa týka oblekov. Takže smelo hlasujte :).

Komentáre

Obľúbené príspevky