Tom Hiddleston's 'mesmerising' Hamlet impresses first night crowd


Predtým som vam sem pridala článok s recenziou k prvému predstaveniu a tentoraz to sú dojmy obyčajných ľudí ktorý sa tam dostali vďaka žrebovaniu.

Prvé verejné predstavenie Toma Hiddlestona, ako Hamleta, v piatok v noci prinieslo ožarujúcu reakciu divákov z divadla v Londýne. Členovia publika chválili "brilantné" vystúpenie hviezdy The Night Manger v produkcii režírovanej Kennethom Branaghom.

Hra sa hraje tri týždne iba v 160-miestnom sídle Rady divadla Jerwooda Vanbrugha a ponúka divákom zriedka príležitosť zachytiť filmovú hviezdu - ktorá hrá po boku nórskeho boha ako Loki v superhrdinskom filme Marvelu - na malom mieste.

Mandy Howell pricestovala so svojou dcérou Jessicou z Mirfieldu, West Yorkshire, aby sa pozrela na hru. "Bolo to tak intímne," povedala Mandy. "V bojovej scéne na konci ste mali pocit, že ste boli v hre s nimi ... Bol to fascinujúci."


Juliana, 32, sa nedávno presťahovala do Veľkej Británie a nikdy predtým nevidela produkciu Hamletu. "Som celkom nováčik pre divadelný svet, bohužiaľ," povedala. "Ale ja som si to veľmi milovala, zistil som, že aj keď som nebola rodená hovoriaca angličanka, mohola by som to všetko sledovať, čo bolo skvelé!" Napriek tomu, že Hiddleston pôsobil impozantne, pokračovala, výnimočný výkon prišiel od absolventky ročníka 2015 Kathryn Wilderovej ako Ophelie. "Veľmi sa mi páčila každá scéna s Opheliou, najmä po jej páde do šialenstva," dodala. "Urobila to veľmi skvelo."

Nie každý bol nadšený výkonom Hiddlestona. "Jane", 25-ročná londýnčanka, bola len šťastná, že hovorí o predstavení pod pseudonymom, obávajúc sa nahnevanej reakcie fanúšikov herca. "Kedykoľvek hovoríte o Tomovi, ak poviete niečo zlé, mořete čakať útok," povedala. "Ak ho kritizujete na Twitteri - nie hrubým spôsobom, len poviete" jeho herectvo bolo ako také", prídu pre vás - je to ako hon na čarodejnice."

Jane bola zaujatá Branaghovým smerom, ale cítila, že Hamlet v podaní Hiddlestona sa nedokázal vyrovnať ostatnými Danes, ktoré videla. "V uplynulom roku bolo veľa Hamletov a väčšinu z nich som videla - videl som Benedikta Cumberbatcha a videl som Andrewa Scotta - takže si ich začnete porovnávať a takto to jednoducho dopadlo bolo to pre mňa trochu ploché, "povedala. "Chcem povedať, že Tom je skvelý herec a robí Shakespeara naozaj dobre, ale nemyslím si, že Hamlet bol jeho ideálnou úlohou, videla som jeho Coriolanus niekoľko rokov spať a to bolo naozaj dobré - narodil sa pre Coriolanusa "Ale pre Hamleta to jednoducho netrafil ako ... no, viem, že Hamlet mal byť nahnevaný, ale prehnane nahnevaný, cítila som, že to prehnal. Možno to boli nervy z prvej noci."

Luisa Hoffmanová, učiteľka strednej školy z Ontária, odcestovala z Kanady, aby stihla predstavenie. "Priletela som toto ráno o desiatej a potom spať v nedeľu- musím sa vrátiť do školy v utorok, budem unavená, ale tak som to chcela vidieť!" povedala. Pre Hoffmanovú bol skutočným ťahákom režisér, nie jeho hviezdy. "Moja spomienka je, že keď Branagh vytvoril svoju filmovú verziu Hamleta z roku 1996, priblížil ju s takou absolútnou vášňou. Na tomto príbehu to bolo niečo, čo by chcel povedať, a ja som bola zvedavá, aké bude jeho predstavenie tento moment v tejto kariére. "

Hoffmanová nebola sklamaná a nazvala ho "fantastickou prehliadkou s prevratnými vystúpeniami v celej skupine" a chváliac Hiddlestona ako "brilantný". Ale ona a jej priateľ Clare Loughlin-Chow súhlasili, že "prekvapujúcou hviezdou predstavenia bola Kathryn Wilderová ako Ophelia".

zdroj: telegraph.co.uk

Komentáre

Obľúbené príspevky