Tom Hiddleston on Loki’s Transformation in ‘Thor: Ragnarok’


Preložila som jeden zaujímavý rozhovor s Tomom kde sa rozoberá najme jeho postava a jej charakter z nového Thora. Tak som si myslela, že by ste si to prečítali aj vy, je to miestami tiež zábavné a dozvieme sa tu niekoľko vecí o Lokim, jeho podľad na to všetko ale aj iných :).

Zhodný neduh s Marvel filmami je vždy navrát k "darebákom". Sú nudný, zle definovaný, jednorozmerný, ... Ale je tu jedna výnimka, na ktorej sa každý zhodne, ten zloduch, ktorý môže byť dokonca lepší ako hrdina sám - Loki. Všetci milujú Lokiho. Tom Hiddleston, od Thora cez The Avengers, vytvoril nie len podpis Marvelovského podvodníka, ale aj skvelé zlodušké obdobie (bez ohľadu na žáner / spoločnosť).


Existuje však zákon znižujúcich sa návratov so zloduchmi. Hiddleston sa zdá viac ako vedomý tejto trajektórie, zdôrazňujúc potrebu nájsť rôzne tieňovanie svojho najznámejšieho charakteru. Thor: Ragnarok vykreslí Lokiho v ďaleko inom svetle, postava sa pokúšala pracovať so svojimi bývalými nepriateľmi (Thor a Hulk), aby odvrátili ešte väčšiu hrozbu: Helu (Cate
Blanchett).

V nasledujúcom rozhovore s Tomom Hiddlestonom sa herec zaoberá úpravou Thora: Ragnorak komediálnym tónom, hral Lokiho znovu po štvorročnej prestávke a rozvíjali nové aspekty charakteru.

Na konci Thora: The Dark World, Loki získal všetko, čo kedy chcel. Ako to, že to všetko opustil ?

TOM HIDDLESTON: Budete musieť počkať a uvidíte. Odpoveď na túto otázka najdete v tomto filme, takže nemožem vám to povedal, lebo si myslím, že je to prekvapujúce a zábavné. Ale áno, máš pravdu. Na konci Thor: Temný svet usadne na trón a aj chvíľu to trvá, kým sa toho niekto nechyti ...

Zmenil sa Loki vôbec ?

HIDDLESTON: Áno, ale to je jeho podstatou. Je to cirkusový duch a v momente, keď sa ho pokúšate definovať, zmení tvar. Udalosti v Ragnaroku sa pokúšajú a inšpirujú ho, aby sa navždy zmenil ... Bohyňa smrti sa objaví a v stávke je toho veľa pre každého, takže Loki, možno viac než kedykoľvek predtým, je vyzývaný, aby sa tvárou v tvár tejto hrozbe postavil.

Ako to tentoraz vidí Loki ?

HIDDLESTON: Povedal som to o Lokim predtým, ale opak lásky nie je nenávisť, ale ľahostajnosť. Myšlienka, že Thor môže byť pre Lokího ľahostajný, ho znepokojuje, pretože definitívnou vlastnosťou jeho postavy je "nepatrím do rodiny; môj brat ma nemiluje; Nenávidím môjho brata. "A myšlienka, že jeho brat ako" čokoľvek "je zaujímavý vývoj. Ale to, čo som v Ragnarok miloval, keď som ho prvýkrát prečítal, obaja sú umiestnení do takej mimoriadnej situácie, v ktorej je všetko neznáme.

Aká bola zmena tóniný v Thorovi: Ragnarok (v komediálnom smere) ?

HIDDLESTON: Je to fantastické. Chris je veselý a vždy som ho poznal ako veselého muža, dokonca aj v prvom filme. Milujem, že jeho komediálne vlohy sú flexibilne a je to skvelé pre film. Máme toľko luxusu. Každý pozná Asgarda; každý vie pravidlá, takže teraz môžeme hrať s archetypmi, tropami a očakávaniami naozaj zábavným spôsobom.

Má Thor stále zábavnejší piss Loki off ?

HIDDLESTON: Je to veľmi zábavné - keď ideme na Zem, Thor je oblečený v tričku a džínsoch a Loki je oblečený do krásneho čierneho obleku, pretože je štýlový. Ale je tu chvíľa, kedy narazia na dve dievčatá na ulici a sú to veľké fanúšičký Avengers a chcú selfie a Loki si myslí, že to všetko je veľmi detinské a tak nezaujímavé a nudné. Je to ako, "Ach, skvele, musím sa vyrovnať s fanúšikmi môjho brata." Jeho nadradenosť je vtipná.

Naposledy keď sme videli Hulka a Lokiho, nebolo to za dobrých podmienok. Ako sa teraz líšia Loki a Hulk ? Vyzerá to, že tu bojujú bok po boku ...

HIDDLESTON: Spôsob, akým to vidím v The Avengers, Hulk a Loki, nikdy neviedli rozhovor. Bolo to skôr "fyzické stretnutie", rozšírené "skupinové objatie". Takže je to zábavné, keď sa obaja stretnú znova. Uvidíte. Nechcem to pokaziť.

Draždi ho to, že si Loki uvedomuje, že to nemôže urobiť sám. Aká zábava je to vlastne hrať ?

HIDDLESTON: Loki je postavička, ktorá vždy testovala hranice svojej sily a vždy testovala hranice, ktoré mu boli uložené. Nestrčil len prst do elektrickej zásuvky. Spálil dom, a teraz sa musí vyrovnať s dôsledkami, ako napríklad: "Oh, doprdele, niečo som tu začal." Nemôžem odhaliť, čo ho prinúti prehodnitiť jeho perspektívu, ale je to veľká udalosť.

Prečo má Loki toľko kostýmov v tomto filme ?

HIDDLESTON: To nemá nič spoločné so mnou. Má to čo do činenia s tým, čo sa stane na konci prvého aktu. Thor a Loki sa ocitli v novom prostredí a prvá vec, ktorú sa Loki rozhodne urobiť, je získať nové spojenectva ...

Je tu zapojená pretty woman ?

HIDDLESTON: V mojej hlave je ... V mojej hlave, Jeff Goldblum vezme Loki von na Rodeo Drive a hovorí: "Vyber si najjemnejšiu tkaninu, ktorú nájdeš ..."

Čo si Loki myslí o Hele a čo reprezentuje ?

HIDDLESTON: On a každá ďalšia postava podceňu jej silu a podceňujú tajomstvo, všetkých zaslepí: myšlienka, že čalaka do tejto chvíli, aby sa pripravilo javisko pre jej návrat. Je všemocná a všetko o nej prekvapuje aj Lokiho a Thora.

Dnes ste povedali, že prvýkrát ste sa spolu s Catem podelili o scénu ...

HIDDLESTON: V skutočnosti sme zdieľali ďalšiu scénu, ale toto je prvý dvojprvok, ktorý máme ...

Môžete hovoriť o dynamike medzi vami ?

HIDDLESTON: Ano, uznávajú jeden druhého, že uprednostňujú anarchiu nad poriadok, ten chaos je zábavnejší, aj keď je trochu vyčerpávajúci. Tiež uznávajú estetickú hodnotu zeleného plášťa. Ak máš býť zlý, tak prečo by si nebol štýlovo zlý ...

Nebol si Lokim už niekoľko rokov. Aký je návrat k tejto definujúcej úlohe po takejto dlhej neprítomnosti ?

HIDDLESTON: Nebol som si istý, ako sa budem cítiť, kým nepríde. Bol tu nový kostýmový dizajn, ako vždy je ... A keď som si ho vzal (kostým) a parochňu, urobil test fotoaparátom, otvoril som ústa a hlas bol tam. Je to niečo čo je už tak dlho súčasťou môjho podvedomia. Je to zaujímavé ... Loki je trochu iný. Niekedy sa s Taikou pozrieme na prehrávanie a ja som oveľa starší, nie deprimujúcim spôsobom, ale je zaujímavé, ako sa jednoducho veci menia.

Venujete veľa pozornosti reakcii fanúšikov na Loki vo filmoch ?

HIDDLESTON: Samozrejme, bol som potešený, ohromený, lichotivou a pokornou reakciou. Je to niečo, čo som nikdy neočakával ...

Znemožňuje to, aby sa vrátil ?

HIDDLESTON: Cítim veľkú zodpovednosť za to. Cítim obrovský pocit, že je to postava, o ktorú sa ľudia starajú, a mám pocit, že to pre mňa znamená veľa, aby som doručil postavu, ktorú ľudia poznajú a milujú, ale aj to, aby som to skúsil čo najlepšie ... Nie som len včerajšia večera ktorá sa vkladá do mikrovlnnej rúri na ohrev. Vyvíjam charakter, rozvíjam ho a vymýšľam nové veci, ktoré ľudia chcú oceniť, budú milovať alebo nenávidieť alebo sa smiať. Poďme tomu čeliť.

zdroj: collider.com

Komentáre

Obľúbené príspevky