‘Thor: Ragnarok’ Strikes $500 Million at Worldwide Box Office


Na začiatok tohto článku musím napísať, že som konečne videla Thora: Ragnarok. A som z neho nadšená, ako splnilo to presne to čo všetko sľubovalo a vidieť to aj na tržbách filmu po celom svete. Malo to vtip a poriadny ale nestratilo to aj napriek tomu svoju váždosť, že sa tam deje niečo veľmi zlé. Trošku mi tam chýbalo viac Lokiho ale to je normálne keď je to film o Bohu hromu. Ja by som tomu asi nič nevitkla až a pozorot to je spoiler to ako mal Thor spracovanú stratu oka, ako to ma trochu rušilo ale to je asi tak všetko. Dievčence boli skvelé, vyzdvihnem tiež Jeffa, ako Grandmastera som si ho zamilovala. Bol proste skvelý, vtipný, a ako to bral všetko z nadhľadom a ľahkosťou keď si vezmete, že vedel byť krutý a tak rozkošne, že by ste mu to odpustili :DDDDD. Ja viem je to čudné to takto dať do jednej vety ale proste to na mňa takto posobilo :DDD. Asi sa stal mojou obľúbenou postavičkou :DDDD. Tiež sa mi páčila scéna pozor další malý spoiler, ale ja si neviem pomocť :DDDD keď nájdu Loki a Thor Odina a povie im, že umiera, ta celková atmosféra ma dostala a poriadne, ani neviem prečo, asi to ako to vzal pokojne a hlavne prítomnosť Lokiho, stále ho považoval za syna a Loki pri tom neodvrával a nebol ani sarkastický. Tváril sa smutne a pokorne ? Asi preto :DDDDDD. Na Thorovi si dali poriadne záležať túto časť a je to poriadne vidieť, konečne vyzeral ako hlavná postava príbehu. Tie jeho besky boli teda dosť brutálne parádne :DDDD. Musím tiež povedať, že mu ten krátky zostrih pristal a ten boj o jeho vlasy :DDDD bol tiež podarený. Teraz trochu prepieram Lokiho :D. Ako aj on sám povedal v niekoľkých rozhovoroch Loki sa zmenil. Bolo to vidieť, hoc niekedy vystrkoval tie svoje nezbedné rožky a bral sa stále za niečo viac, spasiteľa (postavil si na Asgarde vastnú sochu keď sa maskoval za Odina :DDDD) aj napriek tomu vedel čo je správne aj keď svojim sposobom :D.


Thor: Ragnarok od Disney-Marvel prekročil hranicu 500 miliónov dolárov v globálnom box office za dva týždne.

Štúdio oznámilo vo štvrtok, že tretí film Thor sa stal 12. po sebe nasledujúcim filmom Marvel Cinematic Universe, ktorý dosiahol túto hranicu a urobil to štrnástykrát zo 17 filmov celkovo.

"Thor: Ragnarok" dosiahol v stredu 6,1 miliónov dolárov na domácom trhu, aby zvýšil svoje šesťdňové celkové sumy na 147,9 milióna dolárov.

Čína je najvyšším zahraničným trhom s 69,8 miliónmi dolárov, nasleduje Spojené kráľovstvo s 29,4 miliónmi dolárov, Južná Kórea s 27,1 miliónmi dolárov, Brazília s 20,8 miliónmi dolárov a Austráliou 17,4 milióna dolárov. Asi polovica medzinárodných trhov sa otvorila v poslednom týždni v októbri.

"Thor: Ragnarok" udržiava nadvládu severoamerického box offisu tento víkend uprostred otvárakov ako je detektívny príbeh od Foxu "Murder on Orient Express" a rodinnej komédie od Paramount "Daddy's Home 2".

zdroj: variety.com

Komentáre

Obľúbené príspevky