Early Man: UK Premiere at the BFI IMAX in London


Čaves, normálne keď som toto uvidela tak som bola nesmierne rada, že sa konečne okolo Toma bude niečo diať. Už som začínala byť trochu zúfala z toho, že nemám čo pridavať, že sa nič nového neobjavuje a ja nemám ani jeden článok v zásobe. Čistá hroza. Trochu ma to aj začalo štvať. Tou novinkou je premiéra filmu Early Man ktorá sa bude konať 14. januára čo je v nedeľu. Konkrétne to bude v londýnskom IMAXe. Najlepšie na tom však je, že sa tam Tom ukáže pri čom som druhýkrát zajásala. Okrem Toma sa tam ukážu tiež aj jeho kolegovia Eddie Redmayne, Maisie Williams a Rob Brydon. Som šťastná, že sa konečne objavia nejaké aktuálnejšie fotografie Toma a budeme ho mocť vidieť lebo sa správal ako nejaký krtko ktorý sa zabrabal pod zem a nechec von :DDDD. Tiež som vám sem pridala jedn obrázok posteru pre film, apoň dúfam, že to je poster :DDDD na ktorom je postavička ktorú Tom dabuje a to zlý Lord Nooth.

26167872_1518013001627403_8049331466997128640_n.jpg
(photo 1)

Komentáre

Obľúbené príspevky