POTM: Február

Tak konečne je to tu. Nový rok je už tu a ja vás chcem v ňom privítať prvým článkom a to anketou na fotku mesiaca. Ale najprv vám chcem popriať všetko dobre. Ako sa poohliadnem za rokom a čo všetko sa v ňom stalo alebo nestalo, nebol nič extra. Teda pre mňa nie, trochu ako by to stagnovalo a nehýbalo sa z miesta. Tak dúfam, že ten nový bude o trochu lepší.

Mno ale teraz prejdime na anketku. Nie je to u mňa novinkou, že v poslednej dobe neviem poriadne z čoho brať do tejto ankety. Tom sa posledný polrok ako keby schovával, okrem propagovania filmov to bolo naozaj minimum. A to čo sa objavilo som už použila. Nakoniec som sa rozhodla, že tu pridám fotografie ktoré sa objavili prednedávnom. Trochu to nelahodi oku lebo sú tieto shooty dosť rozdielne ale nič sa nedá robiť :D. Dúfam, že aj napriek tomu si niečo vyberiete :).


Komentáre

Obľúbené príspevky