Happy B-Day


Aj tento rok došlo na tento článoček. Tom 9. februára oslávil svoje 37. narodeniny. To už je naozaj fakt toľko ? Odkedy som ho videla v prvom Thorovi ? Ja viem, vidím na displeji aký je dátum a uvedomujem si to veľmi dobre. Ja som na to nezabudla to prisahám len som sa k tomu teraz nemohla dostať a preto to oneskorenie. Myslela som na to už celý týždeň, na tento článok. Čo vlastne do neho napíšem lebo každý rok je o tom istom. Takže som sa rozhodla pridať k nemu malé zhrnutie keď už nepridávam článok k narodeninám blogu. Zhrnutie to bude naozaj krátke lebo tento rok nebol až taký plodný na novinky okolo Toma. Len sa toho nezľaknite :DDD.

Rok nám ako každý vie začína oceneniami za herecke výkony a mnoho ďalšieho. 74. ročníka odovzdávania cien Golden Globe Tom vyhral v kategórii Najlepší mužský herecký výkon v limitovanej sérii alebo televíznom filme vďaka seriálu The Night Manager. Ktorý bol naozaj úspešný a bol vďaka nemu nominovaný niekoľkokrát. Začal naozaj dobre :).
Ďalší projek bol film Kong: Skull Island čo odštartovalo masívnu propagáciu a mali sme možnosť vidie Toma dosť často čo bolo skvelé. Bol v jednom kole a ani sa poriadne nezastavil. Tiež vďaka tomuto filmu sa Tom dostal do múzeu Madame Tussauds v Londýne ako figurína kapitána Jamesa Conrada. Podotknem, že tento mesiac sa toho dialo asi najviac, pridávala som najviac článkov vďaka propagácii.
Nasledujú ocenenia Empire Awards kde Tom prevzal ocenenie za seriál The Night Manager spolu s kolegom Hughom Lauriem a tiež ocenenie Empire Hero.
Už sa nám to pomali stenčuje, Tom si dáva prestávku a nie je ho až tak vidieť a pritom začal spolupracovať na filme Early Man korý mal nedávno premiéru v Londýne a rozbehla sa propagácia.
Mno a to hlavné nasleduje, začalo sa s natáčanim tredieho dielu s názvom Thor: Ragnarok. Tomu sa Tom venoval a pracova zvyšné mesiace. Film sa začal propagovať už niekoľko mesiacov pred premiérou, všade možne a rozne ale Tom sa nikde neukázal až na San Diego Comic-Con. To zaberalo vačšinu článkov na blogu.
Keď skončil natáčanie odskočil si do dovadla kde si zahral Hamleta. Šlo hlavne tiež o vyzbieranie finančných prostriedkov pre Academy of Dramatic Art. Takže to malo obmedzený počet predstavení a miest.
Opať sa vrátime k Thorovi lebo začala propagácia filmu. Trochu som z toho bola sklamaná lebo jej bolo naozaj málo a Toma sme aj tak extra nevideli. To ma tak trochu sklamalo, myslela som si, že toho bude viac ale čo už. Naproek tomu film sa podaril a mal dobré ohlasy.
Mno a to už sme skoro na konci. V novembri sa tom ukázal na natáčani filmu Avengers: Infinity War kde znova natáčal známu scénu z finále prvých Avengers.

Mno tak to by malo byť aj všetko. Ja prajem svojmu chlapákovi všetko najlepšie, aby sa mu darilo v osobnom živote a niekoho si našiel :D ale aj pracovnom. Plno pracovných ponúk nech sa konečne viac ukazuje na verejnosti, to jednoznačne :DDDD, ale nie. Hlavne aby ostal taký aký je lebo je skvelý a nič by som naňom nemenila :DD.

Komentáre

Obľúbené príspevky