POTM: Marec

Čaves, konečne som sa prekonala a zverejnila anketu pre fotku mesiaca. Ospravedlňujem sa, že som ju nezverejnila hneď aj keď tu nove články zverejňujem teraz zriedka. Proste hluché obdobie a k ankete som sa nestihla dostať skor. Aj tentoraz príško každomesačné trápenie a to čo vybrať. Dlho som nerozmýšľala, aj tak by ma asi nič iné ani nenapadlo, Tom teraz nikde nechodí a ani nenafotil nový shoot čo je ozaj škoda s tým ako vyzerá by to trebalo využiť :DDDDD. Fotky som použila z posledných akcii kde sa Tom objavil. Prvá je z nanjnovšej a to z premiéry filmu Early Man ktorá sa konala v Londýne. Druhá je opať z premiéry a to filmu Thor: Ragnarok, ďalšia je z The BFI & Radio Times TV festivalu kde prišiel podporiť svoj seriál The Night Manager. Mno a posledná je z Empire Awards kde aj získal ocenenie Empire Hero. Tak dúfam, že to nie je nič strašné a vyberiete si z nich, snažila som sa aby boli aj trochu iné tak dúfam, že sa podarilo :).

Komentáre

Obľúbené príspevky