Avengers: Infinity War: exclusive new photo + info


Čaves, tak konečne tu mám pre vás aj niečo čo sa týka Avengers: Infinity War. Ako na internete sa toho objavuje teda hojne to vám poviem. Určite si to niekto všimol keď to sleduje zatiaľ čo na mojom blogu sa to až tak nehemží novinkami týmto smerom. Jediný dovod je, že k Tmomovi sa tam toho veľa neobjavuje a to čo sa objavilo som už pridala. Mno ale teraz sa niečo objavilo a rozhodla som sa, že spravým také male zhrnutie aby sa nepovedalo, že som tomu nevenovala dostatok pozornosti.

Čo sa týka Toma tak to je len taká malá novinka a to jedna fotografia ktorá sa exkluzívne objavila v magazíne Entertainment Weekly. No nebola jediná, celkovo ich je tam osem a možete na nich vidieť postavy ako je Thanos, Captain America, Black Widow a ďalších. Okrem fotografií sa EW trhlo a spravilo 15 obálok na ktorých možete vidieť ešte vačšie množstvo hordinov filmu a pravdaže aj Thanosa. Nebudem ich tu pridávať lebo je to zbitočné v odkazoch si to všetko možete prezrieť :). Som rada, že sa objavila aspoň jedna fotografia kde je Tom lebo by to bola naozaj bieda na tneto týžeň.


Thanos (Josh Brolin) má zatiaľ len dva kamene nekonečna, napriek tomu dokáže strhnúť z neba mesiac a tresnúť ním o zem. Čo je scéna, z ktorej sa divákom tajil dych už vlani v lete na D23 a Comic-Cone. Marvel potvrdzuje, že oranžová planéta, na ktorej sa scéna odohráva je Titan, Thanosov zničený domovský svet. Už od začiatku budú hrdinovia rozdelený do skupiniek, aby sa medzi nimi dalo lepšie orientovať a aby na všetky zostal aspoň kúsok času.

Keď ste si prezreli obálky z EW tak ste si iste všimli, že tam nestoja samostatne ale v skupinke. Mno a takto by to malo fungovať aj v samotnom filme. Ako a prečo sú tak rozdelený si možete prečítať v článku na FF. Jediné čo som z neho vytiahla bola iba Tomova časť a jeho účel vo filme.


Loki (Tom Hiddleston) bol v Avengers Thanosom poverený, aby získal Space Stone (kozmickú kocku), ale pohorel a ešte prišiel aj o Mind Stone, ukrytý v žezle. Z toho, čo sme videli, sa zdá, že kocku Thanosovi konečne odovzdá on sám. Podľa EW Thanos dostane Space Stone už niekedy v úvode filmu. V jediné čo dúfam je to, že sa tam objaví na viac ako len pár sekúnd :DDD. Ale so sa ani nestane.

Znovu je potvrdené, že vo filme bude v centre pozornosti Thanos. Dôjde dokonca aj na flashback, v ktorom uvidíme jeho mladosť na planéte Titan, kde bol svedkom zničenia svojej domoviny, po ktorej sa vydal na cestu za "spásou" vesmíru. Tá samozrejme, ako vieme, spočíva v tom, že pol vesmíru chce vyhladiť. film sa snaží postavu vykresliť tak, aby nepôsobila ako plochý šialenec. To čo robí, by aspoň z nejakého uhla pohľadu malo dávať zmysel, malo by byť možné s ním súcitiť.

Svoje adoptívne deti (Nebula, Gamora) vníma ako nástroje k svojim cieľom a je k nim patrične krutý, ale zároveň k nim pociťuje náklonnosť. Obzvlášť jeho vzťah s Gamorou (Zoe Saldana) sa má vo filme zaujímavo vyvíjať. Je schopný lásky a to lásky nesmierne hlboké. Celý článok si možete prečítať opať na stránke FF.

Mno a to by malo byť asi tak všetko zatiaľ. Premiéra na Slovensku je 26.4. čo nie je až tak ďaleko ale keď sa niečo objaví zaujímavého tak to tu pridám. Článok je trošku dlhší ale ako nie až tak ako by mohol. Všetko čo chcete vedieť o filme je v odkazoch v celom článku. Ja len držím pevne pralce prekrížene aby sa Tom objavila na nejakej premiére, aspoň na jednej keď sa nám tak usilovne skrýva :(. Začíma mi z toho tak torchu hrabať, chce sa mi na neho zakričať: Hej, Tom už vylez konečne von !!! :DDDDDD. tak som na to zvedavá.


723974931740328038.jpg
(photo 1)

Komentáre

Obľúbené príspevky