Avengers: Infinity War: Trailer

Čaves, ako dnes čo sa deje vonku je teda naozaj hroza. Máme takmer koniec marca a dnes sa zobudím a všade sneh. Opať! Akoby ho už nebolo dosť. K tomu ešte neskutočne fúka, sneh padá pomerne husto. Som z toho nešťastná lebo konečne už bolo po ňom, aj keď ho veľa cez zimu nebolo. To ako keby bolo náročky a teraz ho bude veľa :(((((. Normálne sa možeme ísť von guľovať alebo sánkovať, staviať snehuliaka atď. Spolieham sa veľmi na predpoveď počasia a to, že po tomto týždni sa bude oteplovať. Za to sa modlím aby to aj tak bolo :DDDD.

Mno ale k téme. Tak máme to tu. Dnes vám sem pridávam očakávaný druhý trailer k filmu Avengers: Infinity War. Svetlo sveta uzrel asi dva dni dozadu takže je pravdepodobné, že vačšina z vás to už zrejme videla a nie je to pre vás až taká novinka. Ja som z neho nadšená lebo výyerá naozaj skvelo a veľkolepo ako by mal koniec jedne éry byť. Len im držím palečky aby tak vyzeral aj celý film. Trailer som videla niekoľkokrát a stále naň čučím ako by som ho ešte nevidela :DDDD. ž čoho sa ale najviac teším je to, že aj tuto sa našlo miesto a možeme vidieť Toma ako Lokiho stáť so skupinkou zloduchov. Scéna sa podľa pozadí odohráva na zničenej Asgardskej lodi, kam si Thanos prišiel vyzdvihnúť Kameň priestoru (Space). Film bude určite preplnený bojovými sénami a tiež vtipom ktorý sa mierne objavil aj vo videu. Tiež čo na mňa dosť zaposobilo bola scéna kde Kapitán Amerika bojuje s Thanosomo. Ten musím mať teda poriadnú silu, to som si o ňom až nemyslela :DDDD, ale je to skvelé. Tiež som pridala trailer od IMAXu, ktorý ponúka upútavku v pomere, v akom ju režiséri Russoovi natočili a v akom ju budú sály IMAX premietať. Môžete sa teda pozrieť, ako bude film vyzerať s navýšeným množstvom obrazovej informácie. A ako posledné video je tiež trailer ale s českým dabingom keby mal niekto záujem. Na stránkach fandíme filmu je rozsiahlý rozbor celého traileru keby ste mali záuje aj o to, je to zaujímave tak preto na to dávam odkaz. Mno a teraz som zvedavá na vaše reakcie, neváhajte a napíšte ich do komentára :). Takmer by som zabudla na plagát ktorý sa k filmu objavil. Ako keď som si ho prezerala tak ako prvé mi napaldo, že sa to dosť podobá na plagáty z posledného Thora. To najme kvoli tomu akú pozíciu tam má Tony Stark, tak ako Thor na svojom plagáte. Ale páči sa mi to lebo je to farebné a nie ponuré. Celkom dobre sa im podarilo napchať tam všetky tie podstatné postavy :DDDD. Aj napriek tomu, že ich je tam tak veľa vyzerá to dobre.

29249850_1584207201674649_1771740886535766016_n.jpg
(photo 1)




Komentáre

Obľúbené príspevky